Dell is wel goed vind ik zelf(heb zelf via dell pc besteld, btw eraf & tegen inkoopprijs heiligheid).
Verder wil je halo 2 fatsoenlijk kunnen steken, dan moet je er sowieso al geen geintegreerde videokaart insteken maar iets fatsoenlijks(9 van 10 keer heb je bij een integrated graka ook geen 2 uitgangen zoals bijv. div-d en div-sub ofz).
Verder als ik jouw was zou ik wachten totdat weer een actie is van dell zodat er geen verzendkosten zijn(en ja, die zijn er vaak).
Verder aanmelden voor de nieuwsbrief van Dell, dan wordt je wel doodgespam't met nieuwsbrieven. Maar in die nieuwsbrieven staat wel bijna altijd een waaardebon-code zodat 10% goedkoper wordt op bepaalde door dell geselecteerde systemen.
Guz schreef:
[...]
Je betaald €80,- voor het verzenden en assembleren van je computer, verder krijg je van die verrote kut kasten die na 5 keer openmaken al van elende uit elkaar vallen en heb je het kutte opstartscherm dat je iedere keer weer moet zien.
Kast die ik hier heb zitten is heel stevig ;p (Alleen wel lcd minischerm bovenin wat wat waardeloos is, maar oke).
Verder die verzend/assembleer kosten die zijn vaak bij acties die ontiegelijk vaak aanwezig zijn zoals net gezegd er vaak af.
[Laatst bewerkt door Badeendje op woensdag 30 april 2008, om 20:16]