Lotus schreef:
[...]
Ik zeg niet dat ik met ze samenwerk ik zei dat 1 iemand die bittybay hielp mij nu helpt.
[...]
Dat was mijn vraag niet.
Leer lezen
Waarom zeg je dan in eerdere posts dat het jouw Pixel werken zijn als je nu beweerd dat iemand die vanuit BittyBay TLD komt jou nu helpt.
Ik heb mijn zegje gedaan en gun je het beste, maar zie het somber in. Vooral jegens de leugens die je nu al creëert terwijl je nog niet eens een plan van aanpak hebt.
Heel leuk die PixelArts, buiten die bovenste linker hoek van het eerste huisje dat misvormt is en die tractor die niet semitrieël is, is het een knap staaltje werk. Alleen betwijfel ik of het weldegelijk uit jouw hoek komt.
Als ik jou was zou ik er snel voor zorgen dat dit topic in het archief verdwijnt en je niet meer erover aangesproken wordt, want geloof mij, dit wordt een dikke "I phail".
Waarom ik dit zeg? Omdat ik wel weet hoe moeilijk het is dit soort dingen op te zetten. Ik zit er middels midden in, en vind het dan ook erg asociaal hoe jij hier over die hard werkende programmeurs en pixelaars praat en doet alsof je deze pixelart zelf gemaakt hebt. Zeer triest.
Lotus schreef:
[...]
Dat was mijn vraag niet.
En ik ken wel meer kinderen die zich voordoen als "48" en zich een professional noemen
Dat kan je vinden, en mag je ook vinden, maar zolang je niet weet wie ik ben en wat mijn echte geboorte data's zijn, heb je geen recht van spreken en zul je het bij een "ik vind" moeten houden.
[Laatst bewerkt door Rene op dinsdag 6 mei 2008, om 13:36]