Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Ik

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 10 May 2008, 18:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Pics!

Welkom jeroen, heb een leuke tijd hier.

Vette pica's, dikke pwnz0r. Saven v5. Powered by Matt.

@Jeroen: de eerste member ken je nu al van gezicht, dit is Matt

Vergeet ik helemaal mijzelf voor te stellen
Ik ben Mike.

[Laatst bewerkt door Inuyasha op zaterdag 10 mei 2008, om 18:25]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 10 May 2008, 18:57
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

@Jeroen: de eerste member ken je nu al van gezicht, dit is Matt

nietus! het is DJ Matt

Gio
Geplaatst op: 10 May 2008, 19:33
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Pics!

Welkom jeroen, heb een leuke tijd hier.

Was jij niet die DJ?

@topic: J3r0en kunnnn jij hackuh?

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 10 May 2008, 19:41
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Nog iemand die Saven.nl als 2e keus ziet, na mastaline.

Hoi, ik ben een admin, en jij waagt het niet om Iisys te schrijven, gewoon zonder hoofdletters iisys
Okay, standaard reacties, kom maar, ik zal geen % uitdelen.

Iisys

Jaapje
Geplaatst op: 10 May 2008, 19:42
💸+
Bewerken Quote

Ik zat al te wachten op iemand die iisys met opzet met een hoofdletter zou schrijven.

Died
Geplaatst op: 10 May 2008, 21:38
💸+
Bewerken Quote

Meteen toen ik je startpost las dacht ik al van: wat de fuck denk jij.
Het werd alleen maar erger nadat ik je posts las.

Je topic titel klinkt als en 12-jarige met een minderwaardigheidscomplex. "Ik"... moeilijk hé, een wat nutterige titel te verzinnen.

Vervolgens gebruik je internet als compensatiemiddel om ontzettend cool te doen: "Ik weet gewoon dingen uit ervaring die gewoon zo zijn dus ik zeg gewoon de waarheid en verzin geen lulverhalen!".

Vervolgens krijg je het voor elkaar om het met ongeveer 3 members ( ik heb niet geteld ofzo ... ) aan de stok te krijgen, met je 32 posts heb je een íets te grote mond.

Je zegt dat je ( sommige ) dingen uit ervaring weet. Je stelt dat je 19 jaar bent, dat betekent zo goed als volwassenen, laten we zeggen dat je een adolecent bent. Als jong volwassenen moet je wel je plaats kennen, dat is iets wat jij niet kan, of in iedergeval niet laat zien.

Zo kan ik nog een paar dingen opnoemen die me aan je storen, maargoed, dan moet ik zo lang typen en ik kom net terug van vakantie

Nu klinkt het natuurlijk allemaal alsof ik zo'n über gastje ben die denkt dat ie alles beter weet, maar dit is gewoon mijn eerste indruk. Ik hoop dat dit allemaal niet klopt...

Thomaz
'
Geplaatst op: 10 May 2008, 21:44
💸+
Bewerken Quote

Died schreef:

Meteen toen ik je startpost las dacht ik al van: wat de fuck denk jij.
Het werd alleen maar erger nadat ik je posts las.

Je topic titel klinkt als en 12-jarige met een minderwaardigheidscomplex. "Ik"... moeilijk hé, een wat nutterige titel te verzinnen.

Vervolgens gebruik je internet als compensatiemiddel om ontzettend cool te doen: "Ik weet gewoon dingen uit ervaring die gewoon zo zijn dus ik zeg gewoon de waarheid en verzin geen lulverhalen!".

Vervolgens krijg je het voor elkaar om het met ongeveer 3 members ( ik heb niet geteld ofzo ... ) aan de stok te krijgen, met je 32 posts heb je een íets te grote mond.

Je zegt dat je ( sommige ) dingen uit ervaring weet. Je stelt dat je 19 jaar bent, dat betekent zo goed als volwassenen, laten we zeggen dat je een adolecent bent. Als jong volwassenen moet je wel je plaats kennen, dat is iets wat jij niet kan, of in iedergeval niet laat zien.

Zo kan ik nog een paar dingen opnoemen die me aan je storen, maargoed, dan moet ik zo lang typen en ik kom net terug van vakantie

Nu klinkt het natuurlijk allemaal alsof ik zo'n über gastje ben die denkt dat ie alles beter weet, maar dit is gewoon mijn eerste indruk. Ik hoop dat dit allemaal niet klopt...

Amen

Uniqe
Geplaatst op: 10 May 2008, 22:19
💸+
Bewerken Quote

Gast jij denkt echt van jezelf dat je de shit bent.

Ga geen een woord meer aan je vuil maken.

en helemaal eens met Died.

[Laatst bewerkt door Uniqe op zaterdag 10 mei 2008, om 22:22]
Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 10 May 2008, 23:13
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Ga geen een woord meer aan je vuil maken.

Kijk, op die manier denk jij dus ook dat je de shit bent. Van ík ga geen woord meer aan je vuil maken. Daar ben ik veels te goed voor. Terwijl iedereen dondersgoed weet dat de gemiddelde saven'er geen tot een klein leven naast de computer heeft.

Uniqe
Geplaatst op: 10 May 2008, 23:58
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

[...]

Kijk, op die manier denk jij dus ook dat je de shit bent. Van ík ga geen woord meer aan je vuil maken. Daar ben ik veels te goed voor. Terwijl iedereen dondersgoed weet dat de gemiddelde saven'er geen tot een klein leven naast de computer heeft.

Ik ben niet de gemiddelde saven'er.
En ik bedoel ik maak er geen woord meer aan vuil dat ik niet nog een discusie wil maken in dit topic.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 11 May 2008, 00:00
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

[...]

En wat als computeren je leven is?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 11 May 2008, 00:32
💸+
Bewerken Quote

Okay, that's it. Genoeg gezeik over elkaar. We posten gewoon normaal in andere topics en uit ervaring zien we wel hoe Jeroen is. Punt.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login