Eerlijkgezegd heb ik m'n twijfels erbij over jouw SEO-kennis, laat jij eens een site zien die je ge-optimaliseerd hebt op een bepaald keyword?
Verder voordat je zo'n artikel gaat maken(die er al teveel zijn), moet je er dus zelf wel al wat vanaf weten. En heus niet alles wat op SEO-kennis sites staat is juist, er staat genoeg onzin tussen.
Verder @Joris, ga ff ergens anders spammen met je keywordlog tool verkoop. Is gewoon een simpele refererlogger die uit de variabelen uit de url die info halen. niks bijzonders... Google kijkt maar tot ongeveer 250 karakters in de keywords, dus dat jij er tyfus veel inplaatst heeft geen nut. Voor verder, zie je modbreak.
Kijk deze blog eens door, die heeft wel een leuke opbouw. en simpele basis kennis..
@ Joris waarom je 35% kreeg:
Omdat je in Deze blog deze reactie poste:
Kortom: Bashen & een blog van 3 maanden oud bumpen, eigenlijk had ik je zelfs 45% mogen geven voor die 2 punten. Dus je mag eigenlijk wel blij zijn met mij En om eerlijk te zijn zit ik te twijfelen of ik je nog procenten zou geven voor deze reactie van je, en @jekleine aanpassing daar: Het blijft nogsteeds een bump
[Laatst bewerkt door Badeendje op maandag 12 mei 2008, om 15:38]