Hey,
Ik heb vorig jaar ook een feest gegeven voor Jongeren met het B&W (Burgemeester en Wethouders) van gemeente Maarssen. Nu heb ik contact gehad met Charters is een vaar maatschappij hier in Maarssen voor trouwerijen etc. En die hadden mij vorig jaar al gezegt bel ons als je ons nodig hebt dit.
Dit heb ik op papier:
Jongeren van Maarssen 2008
Jongeren van Maarssen wil in 2008 ook weer van partij zijn in Maarssen.
De bedoeling van Jongeren van Maarssen is dat we hangjongeren een uitnodiging geven en dat die langs komen en dat we een kleine bijeenkomst doen met de wethouders en eventueel burgemeester van Maarssen. Er word veel over gesproken in Maarssen dat ze dit en dat van plan zijn alleen weten ze niet wat in de jongeren leeft die hangen op het Harmonieplein bijvoorbeeld.
Onze doelstelling van die avond is dat we alle ideeën aan het B&W college van Maarssen geven en dat hun daaraan meer mee kunnen. We nodigen de oude sponsors van JVM (Jongeren van Maarssen) uit om ook te komen kijken hoe het nu met ons is en hoe we het nu doen omdat het toch al een altijd maanden stil is geweest. We nodigen ook de pers uit o.a. Var nieuwsblad, Vechtstreek, Vechtstroom, AD – Utrecht nieuwsblad.
Wat doen wij: Wij JVM doen op die avond een welkomstwoord bij de binnenkomst en zullen ook om een donatie vragen voor het nieuwe buurthuis hier in Maarssen die over 1 a 2 jaar zal komen. En zullen aan iedereen vragen beantwoorden en zullen zelf ook nog het B&W college wat vragen stellen.
Wie komen er?: Hangjongeren hier in Maarssen (dorp/broek) Oude sponsors, Stichting stade, het B&W, Jeugdbeleidadviesraad Maarssen. Eventueel nog andere nog onbekend.
Zangers: Ik heb al wat mensen gecontacteerd om daar dan te komen zingen ook nog rappers hieruit Maarssen o.a. INB, (NL talig) Misschien nog andere.
Sponsors: We zullen hard opzoek gaan naar sponsors om het allemaal een beetje financieel te kunnen betalen. Onze vraag was dus ook of Verkerk-Charters die avond kon sponsoren en dat we eventueel een kleine bijdragen van de sponsors betalen voor het drinken evt.
Opkomst: We hopen op een leuke gezellige opkomst en dus ligt het er net aan hoeveel personen we schatten het op tussen de 40 a 60 mensen.
Datum / tijd: Wij dachten aan een Dinsdag of Donderdag avond 19:00 t/m 22:00 bijvoorbeeld want dan is het buurthuis ook open die laten we dan die dag dicht en dat we de mensen van jongerenwerk die avond ook uitnodigen.
Reclame: Wij zullen reclame maken via uitnodigingen die we laten maken dus we hangen wat posters op scholen met erop: Jongeren die vaak buiten hangen en die interesse hebben in het nieuwe buurthuis en zijn ideeën te delen met Maarssen die zijn welkom uitnodigingen zijn te verkrijgen via (Contact informatie).
© Jongeren van Maarssen 2008
Word documentje downloaden?(office 2007) Klik hier!
Word documentje downloaden?(oudere office) Klik hier!
Graag goede idee'en en serieuse reacties...
Geen reacties met HAHA en kansloos en die dingen ik doe deze dingen graag