Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

RapidShare Happy hours!!!!

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 03 Jun 2008, 20:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Maakt iemand voor ome Saven eens een newsgroep uitleg en sponsor een payserver dan krijg je vip status (payserver is wel een must voor minimaal een jaar)

Astu ome Saven

[url]http://www.binaries4all.nl/beginners/[/url]

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Jun 2008, 20:35
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Astu ome Saven

[url]http://www.binaries4all.nl/beginners/[/url]

En sponsor een payserver *kuch*

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Jun 2008, 20:51
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
UseNet was en is het, al 5 jaar ofzo.

Usenet is toch echt iets ouder, zeg maar gerust ouder dan HTTP met 1979.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 03 Jun 2008, 20:59
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

5 jaar geleden begon hier "de hype"...

Saven, ik heb nog een payserver over. Doe er niks mee, max 20 mbit en onbeperkt dataverkeer.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Jun 2008, 21:08
💸+
Bewerken Quote

Geef m dan aan mij

Paul
Geplaatst op: 03 Jun 2008, 22:31
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Ja, dat klopt. Het wordt toch nog steeds niet op grote schaal gebruikt doordat het toch voor de meeste mensen erg complex is om in te stellen. Bij torrents is het een kwestie van azureus/utorrent/wat dan ook downloaden->.torrent bestand aandrukken.

Kan iemand btw nog helpen met mijn probleem? Misschien doe ik ook wel iets fout bij het genereren van een .nzb bestand.

Diekstra
Proooo
Geplaatst op: 04 Jun 2008, 09:56
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Ik heb UvA, ofwel Universiteit van Amsterdam.. Op google vind je met de keywords UVA newsserver meteen een link. Ik heb toen die geprobeerd. Ik zal het nog blijven uitzoeken. Misschien dat er ook nog een behoorlijke freeserver aanwezig is, even kijken.

Vreemd. Ik heb toch het idee dat het aan GrabIt ligt. Hij connect wel. Ook rommel ik wat in de groepen die GrabIt vind, en klik ik bv bruce enter the dragons aan. Dan download ie wél. Ik zie dan dat er twee pars heel snel worden binnen gehaalt. De .pars staan er, en er is zelfs een heuse info file in de downloadmap. Ik gebruik overigens FTD om bestanden te zoeken, en er dan een .nzb bestand mee te maken door binsearch.net te gebruiken.

Ik ga morgen nog newsleecher proberen, misschien dat GrabIt gewoon kut is.

Dan moet je even kijken hoe oud die post is. Gratis newsserers hebben vaak niet langer dan 7 dagen retentie. Probeer eens een artikel van niet ouder dan 24u binnen te halen?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login