Hoi,
Door XP zijn mn drivers enzo helemaal weg. En heb geen CD meer om mijn speakers te installeren.
Ik heb al gezocht maar kan mijn drivers niet vinden van de: Logitech X-230
Die^
Weet iemand of deze te vinden zijn op het internet?
Je zult nooit drivers vinden voor je speakers... Alleen maar drivers voor je geluidskaart/moederbord. Waar zijn je speakers op aangesloten? Moederbord of aparte geluidskaart?
Je zult nooit drivers vinden voor je speakers... Alleen maar drivers voor je geluidskaart/moederbord. Waar zijn je speakers op aangesloten? Moederbord of aparte geluidskaart?
Via de groenkleurige input in mijn pc. Weet niet of dat het moederbord is of een aparte geluidskaart.
[...]
Via de groenkleurige input in mijn pc. Weet niet of dat het moederbord is of een aparte geluidskaart.
Je hebt (meestal) allemaal verticale dingen onder elkaar.
Toetsenbord/Muis
Monitor/Printer
En daaronder heb je nog allemaal horizontale sleuven. Als hij daar zit ingestoken met allemaal rondjes van andere kleuren ernaast, dan heb je een geluidskaart.
Je hebt (meestal) allemaal verticale dingen onder elkaar.
Toetsenbord/Muis
Monitor/Printer
En daaronder heb je nog allemaal horizontale sleuven. Als hij daar zit ingestoken met allemaal rondjes van andere kleuren ernaast, dan heb je een geluidskaart.
Geluidskaart heb ik dus.
Kan ik daarvoor wel drivers installeren?
Jap.
Als je je geluidskaart merk en product code ofzo niet wet, moet je even everest downloaden. Die geeft je uitgebreide info over alle hardware in je pc.
Dan even googelen op je kaart met erachter drivers en downloaden
PS: Zal ook vast wel een andere manier voor zijn, maar deze ken ik.
Heb jij die wel dan, hij is al 3 of 4 jaar oud Kwijt ofzo.
Maar heb ondertussen Everest gedownload en volgens mij moet dit mijn geluidskaart zijn. Heb daarvan de drivers opgezocht en geinstalleerd en opnieuw opgestart.
Maar als ik muziek wil afspelen doet hij het niet...