Voor een nog op te starten webhosting bedrijf ben ik op zoek naar een naam. Als jij een goede naam weet win je een jaar lang een gratis hostingpakket met o.a. 2000MB webruimte en 10GB dataverkeer en een .nl domein.
Alles graag via pm want anders gaat iemand anders ermee vandoor
Heeft ook heel veel zin om een webhosting te beginnen. Die markt is helemaal bezadigd, er zijn al teveel webhostings. Enige klanten die je zult krijgen zijn de klanten die je wijs maakt dat er geen andere mogelijkheid is of dat je zo'n grote korting geeft dat je der verlies mee maakt.
Als je ergens echt geld mee verdienen dan moet je een gat in de markt vinden.
Heeft ook heel veel zin om een webhosting te beginnen. Die markt is helemaal bezadigd, er zijn al teveel webhostings. Enige klanten die je zult krijgen zijn de klanten die je wijs maakt dat er geen andere mogelijkheid is of dat je zo'n grote korting geeft dat je der verlies mee maakt.
Als je ergens echt geld mee verdienen dan moet je een gat in de markt vinden.
Ik weet wat ik doe, Nederland is trouwens niet waar ik groot wil worden maar een ander land waar de markt nog lang niet verzadigd is en internet door gewone mensen nu pas beetje bij beetje op gang komt. Hier wil ik het gewoon proberen en het 'leren'.
Als je buitenlandse markt op wilt.
Heb ik voor jou super deal.
40 domeinnamen met de zelfde naam met woord host erin
.me is nog wel landrush fase
Je weet me te vinde