pff kutscheids was het ook wel weer hé, die gast fluit dalijk nog gewoon de finale ook alleen omdat hij de uefa-voorzitter pijpt.. daar meot je blij me wezen
het was gewoon een dikke vette 10000% rode kaart, wat the fak boeid het nou of die bal achter de kankerachterlijn is geweest, als je die scheids een kopstoot geeft als de bal over de achterlijn is geweest dan wil ik em ook wel is met zen kop zien lachen en door laten spelen
en als je een kaart geeft, mag je die ook niet meer zomaar intrekken trouwens.. pfff
verdedigers hebben we ook niet, wat was mathijssen toch weer DRAMATISCH slecht. vooral bij die 1ste goal, maar daarna nog een paar zwakke momenten.
maar dat heb je met van basten hé, zet dan verdomme Bouma op die plek, dan heb je een echte mandekker, en niet zo'n schijtert als mathijssen (en ooijer & heitinga ook trouwens) die alleen maar naar achter blijft lopen als hij moet verdedigen..
tegen italie en frankrijk prees iedereen ze opeens de hemel in omdat ze maar 1 tegendoelpunt hadden gekregen.. ja vindt je het gek, als die tegenstanders achterover leunen en geen druk op de bal zetten maar nederland gewoon lekker laat opbouwen, ja dan kan ik ook nog wel verdedigen.
maargoed, met 16 miljoen mensen (-5 miljoen illigalen/niet nederlanders) moet je bij gebrek aan beter het met deze defensie doen
oh en ook nog, elk kind had kunnen voorspellen dat hiddink zijn tactiek aanpast op het 4-2-3-1 systeem van nederland, dan kies je verdomme toch gewoon voor een ander systeem? of ben ik nou zo dom, element of suprise heet zoiets geloof ik.. het is gewoon tactische onwetend-onervarenheid van van basten.
dat was mijn preek..