Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

EK Topic 08

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 10:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wie doet er mee met de volgende actie;

ALLES wat RUSSISCH is in het KANAAL gooien

Wodka dus ook

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 10:51
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Kansloos,
Dat je zo gaat doen alleen maar omdat Rusland heeft gewonnen.

Nuff said...

Santi
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:30
💸+
Bewerken Quote

pff kutscheids was het ook wel weer hé, die gast fluit dalijk nog gewoon de finale ook alleen omdat hij de uefa-voorzitter pijpt.. daar meot je blij me wezen

het was gewoon een dikke vette 10000% rode kaart, wat the fak boeid het nou of die bal achter de kankerachterlijn is geweest, als je die scheids een kopstoot geeft als de bal over de achterlijn is geweest dan wil ik em ook wel is met zen kop zien lachen en door laten spelen
en als je een kaart geeft, mag je die ook niet meer zomaar intrekken trouwens.. pfff
verdedigers hebben we ook niet, wat was mathijssen toch weer DRAMATISCH slecht. vooral bij die 1ste goal, maar daarna nog een paar zwakke momenten.
maar dat heb je met van basten hé, zet dan verdomme Bouma op die plek, dan heb je een echte mandekker, en niet zo'n schijtert als mathijssen (en ooijer & heitinga ook trouwens) die alleen maar naar achter blijft lopen als hij moet verdedigen..
tegen italie en frankrijk prees iedereen ze opeens de hemel in omdat ze maar 1 tegendoelpunt hadden gekregen.. ja vindt je het gek, als die tegenstanders achterover leunen en geen druk op de bal zetten maar nederland gewoon lekker laat opbouwen, ja dan kan ik ook nog wel verdedigen.

maargoed, met 16 miljoen mensen (-5 miljoen illigalen/niet nederlanders) moet je bij gebrek aan beter het met deze defensie doen
oh en ook nog, elk kind had kunnen voorspellen dat hiddink zijn tactiek aanpast op het 4-2-3-1 systeem van nederland, dan kies je verdomme toch gewoon voor een ander systeem? of ben ik nou zo dom, element of suprise heet zoiets geloof ik.. het is gewoon tactische onwetend-onervarenheid van van basten.

dat was mijn preek..

JoeyK
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:33
💸+
Bewerken Quote

Van Basten gaat toch weg opzouten is al 2e keer dat ie ons weer laat zitten

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:43
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Van Basten gaat toch weg opzouten is al 2e keer dat ie ons weer laat zitten

En wat dacht je dan van Edwin?
Ik vind het echt zonde, maar het is nog altijd zijn eigen keus.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:44
💸+
Bewerken Quote

Ruttie schreef:

Wie doet er mee met de volgende actie;

ALLES wat RUSSISCH is in het KANAAL gooien

Wodka dus ook

Ja maar dat is niet goed voor ons imago, biatch.

Modbreak

niet bashen volgende keer procenten!

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:49
💸+
Bewerken Quote

Schade schade holland alles ist vorbei

achja, shit happens. rusland speelde gewoon goed, nederland speelde bagger. punt uit, live goez on

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:50
💸+
Bewerken Quote

Mijn broertje had gewed met iemand uit zn klas. Hij heeft zn sok opgegeten

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:53
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 11:55
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 12:00
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

bladibladibla

Rusland was verreweg de beste, punt, klaar. We liggen eruit en dat is prihima, viva Ruslandia.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 12:05
💸+
Bewerken Quote

Nederland was er gewoon niet tegen Rusland ze hebben echt slecht gespeeld.
Alleen snijder probeerde wat en vannistelrooi wat een mietje hij liep niet en achter de match had hij kramp .

RobiN
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 12:31
💸+
Bewerken Quote

kutcommunisten...

het is trouwens een zuivere rode kaart, de bal was niet over de achterlijn, maar ik ga de scheids niet de schuld geven. Nederland speelde gewoon kut, zoals altijd als het erom gaat.

Santi
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 13:08
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

kutcommunisten...

het is trouwens een zuivere rode kaart, de bal was niet over de achterlijn, maar ik ga de scheids niet de schuld geven. Nederland speelde gewoon kut, zoals altijd als het erom gaat.

jack van gelder zegt dat er een keer een wedstrijd over moest worden gespeeld door éénzelfde fatale blunder.
Oke, rusland was beter, natuurlijk.

maar als je net de 1-1 maakt, de sfeer zit er in, het vertrouwen is terug, 25.000 man gaan staan, en dán tegen 10 man komen te spelen.. dat is heel wat anders dan tegen 11 hé

RobiN
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 13:38
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
jack van gelder zegt dat er een keer een wedstrijd over moest worden gespeeld door éénzelfde fatale blunder.
Oke, rusland was beter, natuurlijk.

maar als je net de 1-1 maakt, de sfeer zit er in, het vertrouwen is terug, 25.000 man gaan staan, en dán tegen 10 man komen te spelen.. dat is heel wat anders dan tegen 11 hé

ja, maar ik heb er zo'n hekel aan als half Nederland het dan maar op de scheids afschuift. Hij heeft ons ook geholpen, want in de verlenging legde Heitinga die Zhirkov neer, dat was een zuivere strafschop die niet werd gegeven. Ga nou niet zeggen dat ik die scheids of Rusland loop te verdedigen, ik vind gewoon dat Nederland het zelf heeft gedaan. Ze lieten die Russen het spel maken en dan zijn ze gevaarlijk, dat hebben we wel gemerkt.

punt.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 14:45
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

Nederland was er gewoon niet tegen Rusland ze hebben echt slecht gespeeld.
Alleen snijder probeerde wat en vannistelrooi wat een mietje hij liep niet en achter de match had hij kramp .

Ga over andere mensen praten achter je toetsenbordje
Je weet niet hoe hard het is gegaan.

Btw van Basten heeft het goed gedaan hoor, we hebben mooie wedstrijden gespeeld. Helaas liggen we eruit maarja volgende keer weer meer kans.

Wat ik wel jammer vind is dat van de sar ermee ophoud

RobiN
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 14:48
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ga over andere mensen praten achter je toetsenbordje
Je weet niet hoe hard het is gegaan.

Btw van Basten heeft het goed gedaan hoor, we hebben mooie wedstrijden gespeeld. Helaas liggen we eruit maarja volgende keer weer meer kans.

Wat ik wel jammer vind is dat van de sar ermee ophoud

idd, met van der Sar missen we een hele grote, hij is erg belangrijk geweest voor Nederland. En van Basten heeft het inderdaad niet slecht gedaan. Zoals Cruijff al zei: 'Je hebt altijd 1 mindere wedstrijd in het toernooi.' De Russen hadden die tegen Spanje, maar konden het nog goed maken. Wij hebben de pech dat het in de kwartfinale gebeurde.

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 19:31
💸+
Bewerken Quote

Jaa, echt jammer dat ze er uit liggen . Maarjaa ..
Vanaaf Spanje - Italie..
Wie zou winnen ?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 19:50
💸+
Bewerken Quote

Het bericht gaat nu ook rond dat de Russen doping hebben gebruikt.

Santi
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 20:12
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Het bericht gaat nu ook rond dat de Russen doping hebben gebruikt.

dat lijkt maar zo, maar dat komt omdat ze aan het begin van de competitie zitten. en net voor het EK 2-3 maanden rust had ofzo, daarom stonden ze na 120 minuten nog met grappen en grollen op het veld

Xaliom
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 23:34
💸+
Bewerken Quote

Spanje door na penalty's !
4-2 !

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Jun 2008, 23:33
💸+
Bewerken Quote

RUSLAND - Afgelopen zaterdag werd de ploeg van Marco van Basten met 1-3 uitgeschakeld door de Russen, onder leiding van Guus Hiddink. Een Russische ploeg die sterker dan ooit speelde en niet moe te krijgen was.

Volgens UEFA reglementen zou de wedstrijd eigenlijk al overgespeeld moeten worden. Het terugnemen van een gele kaart door een arbiter mag namelijk niet. De KNVB heeft laten weten dat ze niet verder zullen procederen, maar zullen ze dat ook doen bij doping gebruik aan Russische kant?

De BBC heeft vandaag een artikel geplaatst waarin de mogelijkheid wordt genoemd dat de Russische spelers aan de doping waren. Dit zou onder andere te zien zijn geweest aan de blauwe tong de nummer 10, Andrei Arshavin. Een blauwe tong is een na effect van doping.

[Foto van blauwe tong]

Als de BBC hierin gelijk heeft zouden de Russen gediskwalificeerd moeten worden. Daarbij zou Oranje komende donderdag toch nog moeten spelen tegen Spanje.

Iemand wat meer informatie hier over..

En denk als het zo is, dat Spanje dan gewoon doorgaat ipv van dat ze tegen Nederland moeten, want dat lijkt me onhaalbaar om iedereen terug te roepen en meteen te laten spelen..

Xaliom
Geplaatst op: 24 Jun 2008, 23:36
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]

Iemand wat meer informatie hier over..

En denk als het zo is, dat Spanje dan gewoon doorgaat ipv van dat ze tegen Nederland moeten, want dat lijkt me onhaalbaar om iedereen terug te roepen en meteen te laten spelen..

Is dat bericht echt waar ?
Want daar wil ik toch ook wat meer over weten enzo ..

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Jun 2008, 23:39
💸+
Bewerken Quote

Xaliom schreef:

[...]
Is dat bericht echt waar ?
Want daar wil ik toch ook wat meer over weten enzo ..

Dat weet ik juist niet.. daarom plaats ik het hier om te kijken of iemand anders dit ook tegen kwam, ik zie iig nog niets op andere nieuws websites..

KoiSashuu
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 10:52
💸+
Bewerken Quote

Dan moeten ze snel Rusland diskwalificeren
We hebben nog een dag

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login