Jaapje schreef:
Niels vind saven een stumper. En hij vind dat ik een saven kontenlikker ben. En dan denkt hij dat ie mij kan dissen door te zeggen dat ik mezelf tegenspreek, maar dat lukt hem niet. En uiteindelijk diss ik hem een paar keer, en dan gaat hij sneu doen en schelden, en dan blokkeert hij mij.
En hij zegt ook dat wij allemaal op moeten passen want hij pakt ons nog wel enzo.
Bovendien wil ik niels nog even een keer ownen door dit hier te posten, want ik kon niets meer tegen m zeggen (door ban).
@up:
jij hebt geen recht van spreken met zo'n reactie.
Je zegt wel dat hij jou probeert te dissen en dat jij hem zo'n 100 keer gedist hebt ofzo, maar nergens zie ik dat staan en onderbouwen doe je het ook niet.
Verder vind ik ook dat je een 'savenkontelikker' bent. Recht van spreken heeft trouwens iedereen we zijn een vrij land jeweet en op een forum kom je juist om je mening te geven. Ook bij die uitspraak mis ik je beargumentatie.
Verder vind ik je onwijs arrogant met al je uitspraken en je zielige msn gesprek.
En eigelijk geld voor dit hele topic, omdat het me gewoon balle weinig interesseerd:
/care