Hallo,
Ik heb een mooie autoclicker gevonden, hij kan 6 sites tegelijk aanklikken en update automatisch.
Nou is mijn voorstel, voordat ik de link aan iedereen geef om elkaars referral te worden. Dus de eerstvolgende die hier post, referred naar mij en de volgende naar hem. Zo komt iedereen aan de beurt en hoeft er geen gezeur te zijn dat iemand geen referral is.
Als je hebt gepost en de referral bent geworden van de bovenstaande, stuur ik je de link naar de autoclicker. Zo wordt er niet gecheat.
Stemmen op de poll graag.
tnt
EDIT
voordat ik kutreacties krijg: Ik doe dit voor iedereen, kijk het referral idee maar na. Iedereen wordt referral van iemand en iedereen krijgt er een referral voor terug!
Stuur een pm naar mij om op de lijst te komen. Accounts die je al hebt kan je gewoon gebruiken. Het is gewoon een kwestie van geluk of je referral nog geen accounts heeft of al 3. Geld verdien je toch!!
De laatste op de lijst krijgt OOK referrals, geen nood. Er worden gewoon een paar mensen gekozen die 1 account referral maken aan de laatste. Ik heb geen voorkeur voor wie dat zal zijn, dus ik doe dat random.
[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 16 juni 2008, om 22:17]