Paul schreef:
Ik zelf houd me wel degelijk bezig met bijvoorbeeld het heelal. Vooral omdat we nog zo weinig daarvan weten. Buitenaards leven: bestaat. Maar wie gaat het ontdekken? Ik denk dat we dat nooit te weten zullen komen, want krachten boven ons hoofd houden ons tegen om buitenaards leven te ontdekken.
Of bijvoorbeeld God bestaat? Nee, als je even nadenkt kan dat gewoon niet. De bijbel heeft het al veel meer fout gehad op het gebied van wetenschap. Zie bijvoorbeeld de regenboog. In de bijbel zeggen ze dat dat een teken van God is. Belachelijk voor woorden gewoon.
Buitenaards leven is al ontdekt, er is zelfs al contact mee gemaakt en er wordt al samen mee gewerkt.
De samenwerking bestaat uit uitwisselen van technologie.
Het nadeel is dat dit allemaal stil wordt gehouden, maar dankzij mensen die er temaken mee hebben gehad toch de wereld in geholpen wordt, met de kans dat hun vermoord kunnen worden.
Paul schreef:
Godzijdank heb je mensen die dat willen vinden. Die willen weten wat er nou écht achter zit, zoals met de regenboog en heel veel andere dingen. Helaas is deze groep simpelweg te klein en worden ze door een bepaalde kracht beperkt, zoals ik al zei.
Eerste zaak is om die kracht te verslaan. Alleen dan kunnen we het échte antwoord vinden op het doel van ons leven.
De groep mensen die erachter wilt komen wordt steeds groter, dankzij het internet.
Mensen die lezen iets in de krant of zien iets op het internet waardoor ze er informatie naar gaan zoeken
(zoals mezelf).
De 'kracht' die ons tegenhoud zijn de mensen die de media onder de duim hebben, ze bedreigen mensen om ze het zwijgen op te leggen, maar de meeste die iets hebben gezien zijn ook bang om uit gelachen te worden vanwege van wat ze hebben gezien.
iisys schreef:
Wat betreft alle UFO's enzo op aarde, daar geloof ik niet zo in. Dagelijks zijn er (min of meer) honderden telescopen de ruimte in gericht en alles op, om en rond de planeet wordt in de gaten gehouden door nog eens honderden satelieten.
Ook zijn er al cirkelvormige vaartuigen ontwikkeld door Koreanen, volgens mij ook Amerikanen en Japanners/Chinezen. Deze zien er precies hetzelfde uit als de stereotyp UFO. Dus nog een mogelijkheid is dat die UFO verhalen allemaal cover-ups zijn van overheidsprojecten of whtvr.
De meeste telescopen zijn in handen van regeringen, wanneer er iets vreemd wordt ontdekt zal het eerst naar de regering gaan ipv meteen wordt uitgebracht, hierbij heb je natuurlijk al meteen het antwoord dat dit geheim wordt gehouden.
Want zouden zei een reden hebben om het ons
(de mensheid) te vertellen?
Het is wel zo dat het leger van de 'machtige' landen verschillende nieuwe soorten 'vliegtuigen' aan het maken zijn waarbij er verschillende soorten ontwerpen zijn, dit omdat de snelheid harder moet, en daarna ook de aerodynamica moet worden aangepast en dan kan dmv een andere soort figuur (schotel, platte driehoek etc).
Alles wat temaken heeft met UFO's en andere rassen van buiten deze wereld worden allemaal verzwegen, wanneer je hierin verdiept zal dat wel duidelijk worden.
Wat mij vooral dwars zit is dat we worden voorgelogen, maar wat als het fout gaat, en er bestaat een oorlog tussen ons ras en een ander.. de amerikanen willen niet voor niets een 'space defence' hebben, vragen, vragen.. maar we horen er niets over.
iisys schreef:
Alle filmpjes, foto's en geluidsopnamen zijn tegenwoordig zó makkelijk te faken en te vervormen, die zijn niet meer te vertrouwen.
Dat is waar, daarom zal je het pas echt geloven wanneer je het zelf meegemaakt hebt.
[Laatst bewerkt door Johan op donderdag 26 juni 2008, om 18:12]