Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Buitenaards leven

Santi
Geplaatst op: 07 Oct 2008, 17:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik stel voor om met zijn alle alle planeten af te zoeken naar levensmiddelen
sorry maar ik vind deze discussies echt zo zinloos, want niemand weet het zeker kan het zeker weten.

[Laatst bewerkt door Santi op dinsdag 7 oktober 2008, om 17:24]
Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 07 Oct 2008, 17:31
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]

Omfg? Respect voor wat? Respect voor jouw gedachten? Voor de God die alles gemaakt heeft?
Respect voor jouw gedachten enzo heb ik zeker, maar ga niet doen alsof je je niet beseft dat het zeer onlogisch en eigenlijk onwerkelijk is.

En waarom maakte God onze goede aarde dan?
En wie maakte God dan? Hijzelf?
Komop, blijf alsjeblieft een beetje realistisch.

[...]

Dat is het gevolg van het feit dat alle gassen zich miljarden jaren lang in het universum hebben bevonden. Blijkbaar is er op een bepaalde manier druk ontstaan die de gassen/stoffen samengeperst heeft.
Ik ben ook geen wetenschapper, ik weet ook niet alles.

Nee, respect voor iemands geloof, je gaat toch niet zomaar iemands geloof belachelijk maken? Blijf jij maar een beetje realistisch.

& aan de rest, zoiets heet geloven en like 70% van de wereld bevolking gelooft in god.

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 07 Oct 2008, 17:36
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]Nee, respect voor iemands geloof, je gaat toch niet zomaar iemands geloof belachelijk maken? Blijf jij maar een beetje realistisch.

& aan de rest, zoiets heet geloven en like 70% van de wereld bevolking gelooft in god.

BEN het met je eens!!

Geloof totaal niet in oerknal ofzo!

!

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 07 Oct 2008, 17:48
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]Nee, respect voor iemands geloof, je gaat toch niet zomaar iemands geloof belachelijk maken? Blijf jij maar een beetje realistisch.

vetgedrukt is echt de shit!
Dus als ik vertel dat er een groot blauw monster is wat een lul als hoofd heeft en rondvliegt boven mijn huis, maar je hem niet kan zien, maar toch met hem kan communiceren, alhoewel er geen enkel bewijs is dat hij bestaat, geloof je dan ook in die draak?

Zo nee, waarom geloof je dan in god?

[Laatst bewerkt door Frenk op dinsdag 7 oktober 2008, om 17:48]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 10:39
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

14 Oktober

Vandaag komen de aliens

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 11:01
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Moet goed nadenken hoe groot het heelal wel niet is
Waar houdt het op ?
Waar begint het ?
Hoe groot is het ?
Zijn er meerdere planeten ?

Allemaal onbekende dingen.. Dus zou maar zo kunnen maar het nadeel is wie gaat het bewijzen ?

Nou, als je niet weet dat er meerdere planeten bestaan dan heb je je erzelf nog niet goed in verdiept.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 11:15
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Belachelijk maken doe ik sowieso niet, ik uit hier gewoon mijn gedachten, zoals dat meestal gaat op een forum Als jij dat aanvallend opvat is niet bepaald mijn probleem.

En ik ben dus niet realistisch, omdat ik niet geloof in een God die hierboven op een wolkje aan het toekijken hoe het wereldje wat hij geschapen heeft, ten onder gaat?

Komop, realistisch neigt toch echt meer naar de wetenschappelijke kant dan naar jouw sprookjesachtige 'ik geloof dat de wereld is ontstaan op de manier dat het in een boek beschreven wordt, omdat men in die tijd niets beters kon verzinnen'-verhaal.

Maarten
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 11:58
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Jawel.

BaXiess
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 14:53
💸+
Bewerken Quote

En dan nog al bestond god, en was het precies de man die in de bijbel beschreven staat. Wie zegt dat hij dan niet nog meer planeten met andere levensformen erop heeft gecreeërd? Als ik de mogelijkheid had die god heeft, zou ik er toch echt veel meer mee doen

Melvin
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 15:00
💸+
Bewerken Quote

Ik heb nog niks gezien vandaag en ze zeiden dat ze zouden komen?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 15:39
💸+
Bewerken Quote

Strak blauw hier, maak me nergens druk om.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 16:43
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Strak blauw hier, maak me nergens druk om.

tis ook in America he (hoe kan het ook anders ) én ze komen in vrede .

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 16:46
💸+
Bewerken Quote

Wat was er dan?

KoiSashuu
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 16:56
💸+
Bewerken Quote

Zijn de UFOs er al geweest?

Saven
admin
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 17:00
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

ja ik zag hem straks hier vliegen over het NEC voetbal veld

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 17:32
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

Nee, ze hebben de maan geraakt en zijn gecrashed.

[Laatst bewerkt door Johan op dinsdag 14 oktober 2008, om 17:32]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 17:41
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

En 70% van NL doet VMBO-T en zeker 60% daarvan heeft het stereotype IQ en intellect van een VMBO-T'er. Doe dat op grote schaal en je hebt de gelovige.

Santi schreef:

ik stel voor om met zijn alle alle planeten af te zoeken naar levensmiddelen
sorry maar ik vind deze discussies echt zo zinloos, want niemand weet het zeker kan het zeker weten.

Ik denk niet dat jij beseft hoe groot ons universum is, is ook bijna niet te beseffen dus dat is niet erg, maar ik blijft het toch apart vinden dat mensen twijfelen aan buitenaards leven.
Wij zijn heus niet zo speciaal en alleen in dit onmetelijk en onbeseffelijk grote universum.

De kans dat god bestaat is denk ik groter dan dat we alleen zijn in dit universum. En ik ben overtuigd atheïst.

Melvin
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 21:18
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Nee, ze hebben de maan geraakt en zijn gecrashed.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 21:43
💸+
Bewerken Quote

Misschien komen ze de nieuwe MacBooks inpikken?

Rian
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 22:24
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Misschien komen ze de nieuwe MacBooks inpikken?

NEE! AF!!!

Of de nieuwe Cinema displays

Jordi
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 09:00
💸+
Bewerken Quote

Buitenaards leven zou best kunnen alleen ik heb een keer gezien dat de planeet waar ze op moeten wonen precies in een goldielock zone moeten zitten. Dat betekend dat je:
- Een planeet met water moet hebben
- Een planeet ongeveer evengroot als de aarde
- Een maan
- Een grote planeet die de kometen opvangt enzo
- Nogmeer maar dat ben ik vergete

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 09:41
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat we niet de enige zijn hiero in het universum, ik zit met smart te wachten

Tadnecty
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 09:59
💸+
Bewerken Quote

tis wetenschappelijk bewezen dat het universum zo groot is, dat de kans dat er nog een paar zijn 1 is.

We liggen alleen te ver weg (zie andromeda-stelsel)

Buitenaards leven zou best kunnen alleen ik heb een keer gezien dat de planeet waar ze op moeten wonen precies in een goldielock zone moeten zitten. Dat betekend dat je:
- Een planeet met water moet hebben
- Een planeet ongeveer evengroot als de aarde
- Een maan
- Een grote planeet die de kometen opvangt enzo
- Nogmeer maar dat ben ik vergete

tis toch niet gezegd dat iets water nodig heeft?
En waarom een maan? En waarom een grote planeet eromheen?

dat is alleen goed voor onze situatie (aarde). Er hoeft toch niet een aardse situatie te zijn?

[Laatst bewerkt door Tadnecty op woensdag 15 oktober 2008, om 10:03]
BaXiess
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 12:55
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad, wij gaan der vanuit dat die dingen nodig zijn omdat dat hier zo is. Maar dat vind ik zo'n bullshit argument omdat op andere plekken je misschien helemaal geen water nodig hebt. Misschien zelfs geen licht en ook niet die warmte zoals wij die nu kennen. Voor hetzelfde geld bestaan er nog 100en andere atoom soorten die wij niet kennen omdat ze simpel weg hier niet voorkomen. Maar zijn die atomen de basis van leven ergens anders in het universum

Robertenzo
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 13:54
💸+
Bewerken Quote

Ofterwijl: de aliens konden niet me de trein!!!11oneoneoneone

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login