Helleuw savenerds, ik heb een probleempje en vroeg me af of een van jullie me misschien kan helpen
Ik heb een draadloos netwerk via een Dlink router en Dlink usb ontvanger. Allemaal heel leuk en aardig maar ik heb er nu na verzoek van men pa een WPA sleutel op gezet. Nou, op mijn vaders computer de WPA sleutel ingesteld en daarna in het control paneltje van Dlink op men pa's computer die WPA sleutel ingevoerd, zonder problemen weer internet. Daarna op mijn ps3 ook de WPA sleutel ingevoerd, ook zonder problemen internet.
Maarja, nu komt het probleem, mijn eigen computer doet moeilijk. Zodra ik mijn computer opstart krijg ik zowieso nooit gelijk internet. Hij doet elke keer eerst moeilijk met netwerkadres verkrijgen. Hij heeft een verbinding, in dat windows dingetje van netwerkverbindingen staat 'Bezig netwerkverbinding te krijgen' oid, en daarna is mijn verbinding weg, dit heb ik soms 5 minuten, dit heb ik soms een half uur, en daarna heb ik opeens gewoon internet. Dit had ik niet voor ik die WPA sleutel had ingevoerd. Ik kon eerst ook niet in het programma van dlink zelf komen omdat windows dan heel leuk zijn eigen netwerkverbinding programma opstarten. Na vandaag eindelijk gelukt om in het programma van Dlink zelf te komen en daar de WPA sleutel in te voeren maar ook dat hielp niet echt super want het zelfde probleem bleef zich voordoen. Nu heb ik dan weer wel internet maar ik ben bang dat zodra ik men computer opnieuw opstart ik het zelfde probleem weer krijg. Dus iemand suggestie's voor wat ik kan doen om dit probleem in de toekomst te verhelpen?
Alvast bedankt ^^
whoops, vergeten te melden, men OS is XP..
[Laatst bewerkt door BaXiess op donderdag 26 juni 2008, om 14:00]