Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Leuk hoor...

Robertenzo
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 15:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eey!
Ja, ik ben sins gisteren unbanned van saven.nl.

Maar ik vindt het heel erg lullig.
Ik heb geen bericht in me inbox, ik krijg geen reactie op mail's ofzo... Gwn ineens een ban.

Is het misschien omdat men post count op 999 staat?

Klacht: Saven.nl bant zonder rede, admin die wel rede heeft die NORMAAL is, niet: Je bent noob o.i.d. PM maar ofzo

Rik
💸+
Bewerken Quote

Dit wordt weer een ban

Johan
Ekte baaz.
💸+
Bewerken Quote

En het boeid je dat je banned was omdat je geen sociaal leven hebt?

Robertenzo
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:01
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

En het boeid je dat je banned was omdat je geen sociaal leven hebt?

Om eerlijk te zijn, ik heb een sociaal leven, ga na school, ben meestal na school buiten... Maar ik mot tog ergens @ internet fun hebben.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:01
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

Klacht: Saven.nl bant zonder rede, admin die wel rede heeft die NORMAAL is, niet: Je bent noob o.i.d. PM maar ofzo

eens
en aangezien saven nog steeds geen antwoord geeft zal ik het maar wat duidelijker neerzetten:
EN MAG IK DAN NU DE RECHTEN OM MIJN SIG AAN TE PASSEN WEER TERUG?

Modbreak

nee dat mag je niet

[Laatst bewerkt door sandr op vrijdag 27 juni 2008, om 16:10]
Robertenzo
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:12
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
eens
en aangezien saven nog steeds geen antwoord geeft zal ik het maar wat duidelijker neerzetten:
EN MAG IK DAN NU DE RECHTEN OM MIJN SIG AAN TE PASSEN WEER TERUG?

Dat vindt ik ook zo dom... Ontnemen ze de rechten om sig aan te passen, zetten ze een bericht neer zoals nu bij jou: "Ik ben homo"

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:13
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

[...]

Dat vindt ik ook zo dom... Ontnemen ze de rechten om sig aan te passen, zetten ze een bericht neer zoals nu bij jou: "Ik ben homo"

omdat ik saven geblokt heb

Robertenzo
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:15
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]

wat is daar illegaal aan? ik heb tog ook mensen (zoals matt) geblockt... Als jij saven irritant vindt zet je hem op de block..

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:25
💸+
Bewerken Quote

Jongens jongens jongens, waar zijn jullie mee bezig. Met dit topic bereiken jullie dus echt niks. En denken jullie dat als je zo een grote tekst neerzet dat ze dan gaan antwoorden? Het werkt alleen maar averechts.

Robertenzo, jij zal niet voor niets verbannen zijn geweest. En sandr, bij jou zal het ook wel niet voor niets zijn dat je je sig niet meer kunt aanpassen.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:34
💸+
Bewerken Quote

Als je procenten ontvangt met redenen als 'noob', ga er dan maar van uit dat van Saven afkomstig is
je was verbannen omdat je 100% had bereikt, je laatste 5% was omdat je maar weer eens waardeloze offtopic kutpost had geplaatst volgesmij.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:37
💸+
Bewerken Quote

Waarom maak jij alleen dit soort fouten? Ik zit hier al een tijdje en heb nog 0%.
En waarom maak jij altijd dit soort topics je bereikt er 0,00 mee.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:43
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Waarom maak jij alleen dit soort fouten? Ik zit hier al een tijdje en heb nog 0%.
En waarom maak jij altijd dit soort topics je bereikt er 0,00 mee.

no shit man, ik heb ooit 5% terecht gehad, de rest van mijn strafblad is onterecht (geen regels overtreden)

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:44
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
no shit man, ik heb ooit 5% terecht gehad, de rest van mijn strafblad is onterecht (geen regels overtreden)

Dan doe je toch iets fout..
Waarom heb ik er dan 0?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:45
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Dan doe je toch iets fout..

Saven blokken en hem mijn überillegalescript niet geven .
Badeendje schreef:

Als je procenten ontvangt met redenen als 'noob', ga er dan maar van uit dat van Saven afkomstig is

deed ik al

[Laatst bewerkt door sandr op vrijdag 27 juni 2008, om 16:45]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:46
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
[...]
deed ik al

Niet in aanraking komen met Saven, always trouble.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:48
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]

Niet in aanraking komen met Saven, always trouble.

Daarom heb ik hem dus geblokt

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 16:58
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

[...]

Om eerlijk te zijn, ik heb een sociaal leven, ga na school, ben meestal na school buiten... Maar ik mot tog ergens @ internet fun hebben.

Dan ga je nu toch weer vrolijk verder zonder boehoe?
And do you realy think that Saven gives a fuck..

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 17:09
💸+
Bewerken Quote

En om deze reden zou je al een permban moeten hebben.

Uniqe
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 17:09
💸+
Bewerken Quote

Hem zal het weinig kunnen schelen heb je niet door dat meeste internet fora's dictateurs zijn en dat moet je accepteren.

Dictators: de admins de weinige die wat hebben te zeggen over hier en natuurlijk 1 uber dictator de webmaster want die heeft alles gemaakt en mag doen en laten wat die wil.

Het volk: het kan niet zonder ons maar dan moeten we onder hun 'regime' lijden en hij kan er heus wel een paar van ons 'missen' en als je geluk hebt luistert die een beetje naar je maar de kans is klein.

Dus hou op met zeiken want zo gaat het op meeste forums. Als het je niet bevalt rot je maar op naar een ander forum je moet blij zijn dat je bent unbannen.
En je hebt een sociaal leven? je stuurt honderden emails smekend om een unban of de reden dat is best wel levenloos om eerlijk te zijn.

Edit:
En eidenlijk vind i dat je weer procenten moet krijgen en een ban omdat je een onduidelijke titelnaam weer hebt neergezet en daarom kan je ook procenten krijgen maarja dat is mijn mening.

En als je het nog niet doorhad je bent niet de populairste op saven.nl . Veel mensen zouden jouw graag wegwillen dat baseer ik op de posts van somige mensen.

[Laatst bewerkt door Uniqe op vrijdag 27 juni 2008, om 17:15]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 17:10
💸+
Bewerken Quote

Ik heb geen procenten en heb meer posts dan jou, zou het aan de webmaster liggen of aan jou?

Sander
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 17:25
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
[...]
deed ik al

Zeker die mastaline email shit?
Je hebt gewoon ergens op google een ding gezocht dat images afleest

Stfn
1th
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 17:42
💸+
Bewerken Quote

Ligt volkomen aan je gedrag zoals je je gedraagd. En Saven die vind het alleen maar leuk.

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 18:17
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]

wat lul jij nou dom serieus hoe fucking dom ben jij.. als je zo gaar gaat praten alsof het mij ook maar een beetje boeit dat een lelijke nerd zoals jij mij hebt geblokt op msn? get a fucking life denk niet dat je belangrijk bent voor mij

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 19:07
💸+
Bewerken Quote

Wheheh Saven
Ik heb ooit 20% gekregen voglens mij eerste dag dat site up was Zonder reden, voor de rest nooit en ik hou me ook niet altijd aan regels Dus care, het zal wel aan jou liggen. En Saven heeft de site gemaakt dus hij mag doen wat hij wilt En ga nu niet rene-style de nederlandse wet erbij halen .

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 27 Jun 2008, 19:13
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
wat lul jij nou dom serieus hoe fucking dom ben jij.. als je zo gaar gaat praten alsof het mij ook maar een beetje boeit dat een lelijke nerd zoals jij mij hebt geblokt op msn? get a fucking life denk niet dat je belangrijk bent voor mij

Ik noem mezelf geen oppergod

[Laatst bewerkt door Bart op vrijdag 27 juni 2008, om 19:14]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login