Tadnecty schreef:
Rookmeur gaat het dus niet om, gaat gewoon om de gezondheid van andere mensen. Kijk, als ik lekker in een restaurant zit te eten en er gaat ineens iemand even lekker roken. Dat gaat niet echt ten goede van mijn eetlust he
Daarom zijn de ROOKRUIMTE'S bedacht, gast.
Moet je goed kijken waar je gaat zitten, want het staat meestal wel aangegeven waar je mag/niet mag roken.
Tadnecty schreef:
En waar is die sigaret nou eigenlijk goed voor? Dat je een beetje nicotine binnen krijgt? Ik heb een keer een sigaret gerookt en voelde mezelf echt niet "chill" worden ofzo. Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen: "Ow man, ik heb laatst met mn vrienden lekker 5 pakken Marlboro zware shaq opgehaald en in 1 avond opgerookt. We waren zooo fucking wasted..."
Waar is chocolade nu goed voor? Waar is chips nu goed voor? Zo kun je dus over elk ongezond product wel dat arument gebruiken.
Tadnecty schreef:
kijk, met alcohol is dat wel zo. Daar voel je gewoon een effect enzo. Volgens mij worden jullie rokerts echt alleen maar chill, omdat jullie zo geestelijk/lichamelijk afhankelijk zijn van die troep.
Jij kunt dit alleen zeggen als je elke roker op heel de wereld kent, wat dus niet het geval is. Ik rook alleen een enkele keer in het weekend, en ik ben echt niet afhankelijk van die sigaret, anders had ik ddw ook wel gerookt.
Tadnecty schreef:
En in een café krijg ik ook geen kanker door degene die naast mij een biertje drinkt, maar wel van degene die rookt in hetzelfde café!
Kanker krijg je niet van meeroken, aangezien je longen zich weer kunnen herstellen. (Tenzij je 24/7 in een café zit mee te roken, maar dan ga je eerst nog dood aan het bier dat je dan al op hebt.)