[Youtube]KYQP-uBijWg[/Youtube]
[off]thnx to darkmystery[/off]
Battlefield heroes:
Het is een cartoon shooter lijkt een beetje op team fortress 2 maar deze is gratis en meeste systemen kunnen hem wel aan ik ga hem zeker spelen alleen hij is nog niet te spelen hij lijkt me erg leuk wat denken jullie ervan?
[url]http://www.battlefield-heroes.com/[/url]
Dat is de website van het spel je kan al wel een account aanmaken maar ja kan nog niet spelen.
[Laatst bewerkt door Uniqe op vrijdag 4 juli 2008, om 13:50]
Ik zit al heel land te wachtte de trailer ziet er zo kanker grappig uit
en heb ik het over de trailer die op dumpert staat die van:
and not get shot in the face by a swearing 15 year old boy that plays the game for 8 hours
[Laatst bewerkt door Artofdead op vrijdag 4 juli 2008, om 07:28]
Heb meegedaan met de closed Beta en moet zeggen....wat een ongelofelijk saaie game. Erg herhalend en niets wat ik nog niet tegengekomen ben. Afrader, ondanks dat het gratis is.
[Laatst bewerkt door Inuyasha op zaterdag 27 juni 2009, om 10:31]
Heb meegedaan met de closed Beta en moet zeggen....wat een ongelofelijk saaie game. Erg herhalend en niets wat ik nog niet tegengekomen ben. Afrader, ondanks dat het gratis is.
Ik speel dit spel nu 4 maanden. Helaas zijn er wel wat problemen geweest bij de beta. But hey its a beta.. Je kunt snel een keykrijgen op gamespot. Hoef je niet meer te wachten op die van Heroes zelf, heb wel geen directe link maar ff googlen vind je het wel.
Ik speel dit spel nu 4 maanden. Helaas zijn er wel wat problemen geweest bij de beta. But hey its a beta.. Je kunt snel een keykrijgen op gamespot. Hoef je niet meer te wachten op die van Heroes zelf, heb wel geen directe link maar ff googlen vind je het wel.