Men vader heeft zijn computer weer eens opgefokt en moet ik hem gaan helpen, helaas weet ik niet precies hoe XD
Het probleem is dat zodra ik me aanmeld ik gelijk weer wordt afgemeld. Zo kan ik dus niet verder komen dan het aanmeld menu. Nu had ik al gegoogled en een uitleg gevonden hoe ik dit kan verhelpen. Alleen snapte ik iets in die uitleg niet
Klik hier voor de uitleg
Nu snap ik niet wat hij bedoeld met:
Ga voor de oplossing dan naar : C:\windows\system32
Type in: COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE
Ik dacht eerst misschien dat je het gewoon moest kopieëren maar dat werkte niet. Dus ik snap nu niet zo goed wat hij ermee bedoelt want ik kom gewoon in de map system32 en kan daar niet echt iets intikken in iets. Als iemand hem wel snapt kan hij het dan aan mij uitleggen?? Alvast bedankt
Nevermind, moet met Opdracht prompt
Okeej ik zit er nu al langer dan 2 uur mee te kutten en ik ben er nog steeds niet uit dus alsjeblieft iemand hier help me.
Ik heb dus die uitleg van eerder gevolgd, alleen ik heb nog steeds dezelfde fout. Ik heb nu in men system32 map beide bestanden userinit.exe en wsaupdater.exe staan. Men register gechekt en daar staat al zinds het begin gewoon goed C:/windows/system32/userinit.exe, (met de komma, dat moest blijkbaar). Maar nog steeds word ik gelijk afgemeld zodra ik me aanmeld. Met veilige modus kan ik er wel inderdaad gewoon inkomen, maar ik weer verder niet wat ik daar nog kan doen om het probleem te herstellen.
Ik had trouwens via veilige modus daar voor ook al systeemherstel gedaan maar dat werkte ook niet..
[Laatst bewerkt door BaXiess op maandag 14 juli 2008, om 13:24]