Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Live mixen met je laptop

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 20:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is er software die de draaitafel vervangt? Dat je makkelijk nummers aan elkaar kan mixen en etc? Ik hoef het niet op te slaan ofzo, gewoon voor een live performance bijvoorbeeld. Als ik ooit een keer een avondje draai wil ik niet meteen zo'n preparaat aanschaffen. . Ik heb ooit van Virtual Dj gehoord, is dat goed?

Edit:
Even ter duidelijkheid: Ik ben niet gevraagd om te mixen of wat dan ook. Het lijkt me gewoon leuk om het te kunnen en misschien een keer in het jongeren centrum bij ons in de buurt te draaien.

En over mijn muzieksmaak: Ik luister nog steeds metal, maar lang niet meer zo veel. Meestal hardcore, breakcore en drum and bass. En die muziek kan je wel mixen.

Oh, en ik heb nu PCDJ gedownload. Moet nog even een tutorial vinden, want ik kan er wel mee werken maar de overgang tussen twee nummers gaat... stroef.

[Laatst bewerkt door BorisSoad op zondag 10 augustus 2008, om 10:53]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 20:35
💸+
Bewerken Quote

Ligt eraan hoe je het wilt houden enzo
Geef es wat meer info

Kosty
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 21:18
💸+
Bewerken Quote

Virtual DJ is zeker goed
Downloaden en gaan maar

Of vraag het eens aan Matt xD

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 21:45
💸+
Bewerken Quote

Virtual DJ is wel redelijk goed ja. Maar als je een keer een avondje draait wtf?
Ten eerste is jouw muziek soort niet echt te mixen omdat het een onregelmatige beat heeft en ten tweede, waarom vragen mensen jou om te draaien en zeg je ja als je er niks van weet en kan

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 22:01
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Virtual DJ is wel redelijk goed ja. Maar als je een keer een avondje draait wtf?
Ten eerste is jouw muziek soort niet echt te mixen omdat het een onregelmatige beat heeft en ten tweede, waarom vragen mensen jou om te draaien en zeg je ja als je er niks van weet en kan

Misschien op z'n eigen feestje?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 22:07
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik wil niet lullig doen maar Boris luisterd nu ook Drum&Bass,techno en hardcore... Toeminste zo heb ik het begrepen wat hij eerst lulde op school

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Aug 2008, 22:19
💸+
Bewerken Quote

oh oke

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 Aug 2008, 11:16
💸+
Bewerken Quote

De software die ik nu heb (PCDJ dus) werkt goed, maar het is onmogelijk om het ene nummer te laten uit faden en de andere in te laten faden op hetzelfde moment. het moet wel kunnen maar ik heb geen flauw idee hoe. Heeft iemand ervaring of een goede tutorial bij de hand?

Hihaho
Geplaatst op: 10 Aug 2008, 11:36
💸+
Bewerken Quote

virtual dj
erg mooi programma gebruik het zelf ook.
suc6 ermee

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 Aug 2008, 14:49
💸+
Bewerken Quote

Is virtual dj speciaal gemaakt om met je pc te mixen? Want pcdj is volgens mij gemaakt om je draaitafels op aan te sluiten...

Sh1ver
Geplaatst op: 10 Aug 2008, 14:51
💸+
Bewerken Quote

Kan allebei, download hem maar, je zal wel zien

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 Aug 2008, 19:09
💸+
Bewerken Quote

Ik heb Virtual Dj nu, maar ik vind de lay-out niet zo fijn en ik vind het minder fijn werken dan PCDJ. Maar als iemand een site weet met relaxte tutorials zou dat fijn zijn.

Xonsky
Geplaatst op: 10 Aug 2008, 22:00
💸+
Bewerken Quote

Virtual dj is echt niet moeilijk om mee te werken. En zelf vind ik het zeer gebruiksvriendelijk. Maarja ieder zijn mening

Robertenzo
Geplaatst op: 11 Aug 2008, 20:41
💸+
Bewerken Quote

Xonsky schreef:

Virtual dj is echt niet moeilijk om mee te werken. En zelf vind ik het zeer gebruiksvriendelijk. Maarja ieder zijn mening

me2.
En virtual DJ kan je ook mengpanelen op aansluiten (gezien bij een feestje van basisschool, jaar geleden ofzo . zat hij te draaien met draaitafel + virtual DJ op PC).

Gwn muziek draaien en faden enzo ken hij wel hoor.
En mixen lukt ook nog wel hoor

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login