Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Joey Neubert en photoshop ; lol

Melvin
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 07:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/Me dont care

[Laatst bewerkt door Melvin op woensdag 13 augustus 2008, om 07:56]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 08:45
💸+
Bewerken Quote

Eff een ding, er staat wel copyright volgends jou op maar kijk, als 100 mensen gebruiken lijkt me sterk van die copyright btw.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 13:20
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]

Joey overtreed de wet .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 15:07
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Eff een ding, er staat wel copyright volgends jou op maar kijk, als 100 mensen gebruiken lijkt me sterk van die copyright btw.

Dus als honderd mensen het gebruik vervalt het recht op copyright? Dus op de Windows source zit ook geen copyright meer, want het wordt een stuk meer dan dat gebruikt.

Wauw, wat een redenering!

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 15:23
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dus als honderd mensen het gebruik vervalt het recht op copyright? Dus op de Windows source zit ook geen copyright meer, want het wordt een stuk meer dan dat gebruikt.

Wauw, wat een redenering!

Bitch

OT: ik geef hier geen ene fuck om

Kersentaart
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 18:21
💸+
Bewerken Quote

Als het nou een mooie template was geweest.

Stfn
1th
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 21:10
💸+
Bewerken Quote

Wat een kansloos topic laat die jongen toch lekker.

Robertenzo
Geplaatst op: 14 Aug 2008, 09:38
💸+
Bewerken Quote

Laat joey rippen..
:s stoer hoor.

"Yeah ik heb alle freetemplatessites afgezocht en ik vondt een layout die joey ook gebruikt alleen onder zijn eigen naam".

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 14 Aug 2008, 13:00
💸+
Bewerken Quote

Dus niemand leest DJVG's post?
Ik zal het nog een keer neerzetten:

http://www.freewebsitetemplates.com/termsofuse/ schreef:
Unlike most free template providers you can do a lot with our templates. Modify it and redistribute it as long as you state that you used a template originally made by Free Website Templates. We have worked hard to make the templates and ask that you respect our hard work so we can continue providing you with high quality templates.

You can remove any link to our websites from a template you're free to use the template without linking back to us. But don't forget to tell anyone that can use our service about it, that is if you like our website your friends will too.

No materials from Free Website Templates can be resold. No items can be made part of a portfolio.

Ye, nu heb je je antwoord. Nu opgerot. Niemand - maar dan ook echt elk afzonderlijk persoon in de betekenis van NIEMAND - kan het wat schelen dat jij 'beter' bent dan Joey.
Wat verwacht je hiermee te bereiken? Levenslange support van ons? Special member status?
Je wilt niet dat andere mensen templates gebruiken zonder een referentie naar de originele makers. Okay. Start je eigen template-makers-4-president-bond op. Leef je uit. Maar ga niet zeiken op 1 afzonderlijke tjap die even niet doet wat jij zegt.

Ik vind het helemaal best dat je wilt discussiëren hierover, maar doe dat met mensen die ook nog echt meedoen aan de discussie, of die het iets kunnen schelen. Met andere woorden; vecht het uit op msn of irl oid. Ga ons er niet meer vermoeien.

Waarschijnlijk dring ik nog niet tot je door, maar iedereen - ja, ieder afzonderlijk persoon in de betekenis van IEDEREEN (déjà vu?) - hier is het met me eens.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 14 Aug 2008, 13:23
💸+
Bewerken Quote

Upload je plaatjes voortaan maar op Dump.nu gaat een stuk sneller

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 14 Aug 2008, 13:29
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Dus niemand leest DJVG's post?
Ik zal het nog een keer neerzetten:
[...]

Ye, nu heb je je antwoord. Nu opgerot. Niemand - maar dan ook echt elk afzonderlijk persoon in de betekenis van NIEMAND - kan het wat schelen dat jij 'beter' bent dan Joey.
Wat verwacht je hiermee te bereiken? Levenslange support van ons? Special member status?
Je wilt niet dat andere mensen templates gebruiken zonder een referentie naar de originele makers. Okay. Start je eigen template-makers-4-president-bond op. Leef je uit. Maar ga niet zeiken op 1 afzonderlijke tjap die even niet doet wat jij zegt.

Ik vind het helemaal best dat je wilt discussiëren hierover, maar doe dat met mensen die ook nog echt meedoen aan de discussie, of die het iets kunnen schelen. Met andere woorden; vecht het uit op msn of irl oid. Ga ons er niet meer vermoeien.

Waarschijnlijk dring ik nog niet tot je door, maar iedereen - ja, ieder afzonderlijk persoon in de betekenis van IEDEREEN (déjà vu?) - hier is het met me eens.

Hehe, iemand die het begrijpt.
Ik sluit me aan bij iisys

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login