Wordt een geniaal spel! Vertel hier je verwachting van het spel en wat voor character je gaat maken. En dan is het aftellen tot de release datum
Op aanvraag, wat meer info.
Wat is fable II? Het is zoals je misschien wel kan raden een RPG. Geen turnbased, maar vrij open wereld. De actie is hack and slash- style. Volgens mij komt hij alleen maar uit op de xbox 360. Wat is het verhaal? Voor zo ver er bekend is, is er vrijwel geen vast verhaal. je begint als kind en op het moment dat je volwassen wordt wordt alles van je afgenomen en moet je op de straat zien te overleven. Met als enigste vriend: je hond. Naar mate je doorkrijgt hoe je geld verdient kan je beginnen met de wereld te verkennen, en questen te volbrengen. Je kan trouwen, flirten, onveilig of veilig geslachtsgemeenschap hebben, kippen schoppen, vrijwel alles in de wereld kopen. En wat nieuws: een ubervette co-op. Via Xbox-live kan ik iedereen in mijn wereld laten joinen. Sowieso kan je al zien wat je vrienden aan het doen zijn, want die worden als paarse orbs weergegeven in jouw wereld. Maar je kan dus ook je vrienden uitnodigen naar jouw wereld en samen op avontuur gaan .
[Laatst bewerkt door BorisSoad op zaterdag 23 augustus 2008, om 12:40]