Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

2012

Robertenzo
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 20:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hier even mijn mening over 2012.
Ik vind het maar raar, waarom in 2012, en de moslims zeggen het vooral.

Maar hoe aardig zou allah dan wel niet zijn, als hij de hele aarde op grove wijze kapot maakt.
En waarom maken moslims veel filmpjes waarin meestal in voorkomt: als je geen moslim bent dan zal je na dit leven branden in de hel, en wij zullen een mooi leven leiden.

en meestal niet van: Allah verricht wonderen, allah zorgt dat je leven mooier is.

In tegenstelling tot christenen.
Die zeggen meestal hoe mooi God is, wat hij kan doen in jou leven.
dus moslims zijn eigenlijk een beetje mensen bang maken.

Ik zie 2013 eigenlijk meer als een geweldig jaar, het jaar dat mensen inzien dat moslims hebben gelogen, wereldwijd.
En dat ze ongelovig/christelijk worden oid.
denk gewoon niet aan dat 2012, maar aan 2013, dat al die onrust bij mensen voorbij is, dat niemand meer denkt: 2012, dan gaat de wereld onder.

Jouw mening over 2012, post it

[Laatst bewerkt door Robertenzo op maandag 1 september 2008, om 15:40]
Bert
is de shit
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 20:59
💸+
Bewerken Quote

wat is er dan in 2012?

Robertenzo
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 21:08
💸+
Bewerken Quote

Bert schreef:

wat is er dan in 2012?

:s en dat volgens veel moslims/ongelovigen natuurlijk op 2012...
Moslims intimideren gewoon, ze proberen zo meer moslims te krijgen door mensen te bedreigen.

dit is iegelijk gewoon een dreigement, als je geen moslim wordt ga je in 2012 na de hel..

[Laatst bewerkt door Robertenzo op zaterdag 30 augustus 2008, om 21:09]
Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 21:18
💸+
Bewerken Quote

Het is ZEKER niet alleen de moslims die dit voorspeld hebben, het is trouwens lariekoek van de doemgedachten want we gaan er alleen maar op vooruit.

NEE de wereld vergaat niet, NEE we krijgen geen rampen die we toch neit overleven, JA de wereld wordt verlicht en we gaan naar een hoger bewustszijnsniveau.

Het is leuk om dit onderwerp te onderzoeken, zeer interessant om alle scenario's te bekijken, maar ik blijf er echt bij dat we erop vooruit gaan, en ik kan er niet op wachten!

Het is trouwens wel heel erg DOM om te geloven dat je naar de hel gaat in 2012, 2012 heeft niks met geloof te maken Dus geloof het niet.

[Laatst bewerkt door Matt op zaterdag 30 augustus 2008, om 21:22]
Robertenzo
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 21:22
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Het is ZEKER niet alleen de moslims die dit voorspeld hebben, het is trouwens lariekoek van de doemgedachten want we gaan er alleen maar op vooruit.

NEE de wereld vergaat niet, NEE we krijgen geen rampen die we toch neit overleven, JA de wereld wordt verlicht en we gaan naar een hoger bewustszijnsniveau.

Het is leuk om dit onderwerp te onderzoeken, zeer interessant om alle scenario's te bekijken, maar ik blijf er echt bij dat we erop vooruit gaan, en ik kan er niet op wachten!

Niet alle, sommige moslims hebben wel een hoger bewustzijnsniveau en weten nu dat er geen rampen komen. Maar het valt me wel op dat moslims alleen dreigende filmpjes hebben. En het is niet goed voor mij dat ik na een hoger bewustzijnsniveau ga, want ik ben al zo dom .

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 21:29
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

[...]

Niet alle, sommige moslims hebben wel een hoger bewustzijnsniveau en weten nu dat er geen rampen komen. Maar het valt me wel op dat moslims alleen dreigende filmpjes hebben. En het is niet goed voor mij dat ik na een hoger bewustzijnsniveau ga, want ik ben al zo dom .

Weet je wat het betekent? Dan gaan we allemaal inzien dat we wat uit het leven op aarde moeten halen, dat we er van moeten genieten. En dat zijn we nu aant verkutten (denk aan klimaat, rampen etc.) .

Robertenzo
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 21:54
💸+
Bewerken Quote

genieten doe ik nu ookal, maar inzien met klimaat enzo niet.
Maar het klopt wel, vroeger d8 niemand aan klimaat, nu ineens iedereen bezig met klimaatverandering

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 21:56
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

genieten doe ik nu ookal, maar inzien met klimaat enzo niet.
Maar het klopt wel, vroeger d8 niemand aan klimaat, nu ineens iedereen bezig met klimaatverandering

Idd en het is ook wel heeeel erg van een mug een olifant maken. Want who cares, wij maken dat waarschijnlijk toch niet mee!
Duurt nog wel 200 jaar voordat we serieuze problemen daarmee krijgen, denk ik.

Melvin
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 23:41
💸+
Bewerken Quote

Ik geloof niet in die moslims echt kansloos die lui
Wie gelooft er nou dat dat gebeurt

Lotus
o.0
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 01:07
💸+
Bewerken Quote

Niemand kan dit voorspellen behalve god.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 11:33
💸+
Bewerken Quote

Wat deed de Kerk vroeger? Mensen bang maken en zeggen dat ze zouden branden in hel. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat sommige normen en waarden en regels van de islam voor het westen 'verouderd' zijn. Maar beweerden de Inca's ook niet dat in 2012 het einde van de wereld zou zijn? Dan hield namelijk hun kalender op. Ik geloof er niet veel van, maar voor de zekerheid ga ik toch maar de komende jaren extra genieten van me leven

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 11:47
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Wat deed de Kerk vroeger? Mensen bang maken en zeggen dat ze zouden branden in hel. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat sommige normen en waarden en regels van de islam voor het westen 'verouderd' zijn. Maar beweerden de Inca's ook niet dat in 2012 het einde van de wereld zou zijn? Dan hield namelijk hun kalender op. Ik geloof er niet veel van, maar voor de zekerheid ga ik toch maar de komende jaren extra genieten van me leven

Het is toch de Maya's inplaatsvan de Inca's?

KoiSashuu
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 11:54
💸+
Bewerken Quote

Waarom vinden verschillende volkeren dat in 2012 de wereld vergaat?
Ik geloof het allemaal nog niet, en als ik dan toch dood moet.

Tja, dan maar.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 11:54
💸+
Bewerken Quote

In 2012 komen de echte 'goden' terug

Saven
admin
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 12:28
💸+
Bewerken Quote

Bert schreef:

wat is er dan in 2012?

we all gonna die

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 12:33
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

we all gonna die

Alleen jij niet, bij jou doen ze een probe in je anus.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 15:34
💸+
Bewerken Quote

na·ï·vi·teit (dev)
1 onnozelheid

Geloof nou niet gelijk alles wat je leest.

2012 heeft helemaal niks met geloof te maken. 2012 KAN helemaal niks met geloof te maken hebben. Als de wereld al vergaat -wat een vergezochte theorie is- is dat niet door goden -of God-.
Op 21 december 2012 eindigt de mayakalender. Deze is gebaseerd op zeer nauwkeurige berekeningen. Hier en daar hoor je dat de planeten op 1 lijn komen te staan met het midden van de melkweg en dat er zo een 'laserstraal' ontstaat waar we midden in zitten. Geen slechte laserstraal, maar een 'goede'.

Dus alsjeblieft, doe niet zo naïef, geloof niet direct alles wat je leest. Doe wat onderzoek voordat je de schuld gaat geven aan Allah.

Michael
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 15:38
💸+
Bewerken Quote

Dit is intressant om te lezen
Maarja, ik weet niet hoor.. met die maya kalender..
Ik geloof er niet echt in..

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 16:06
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

na·ï·vi·teit (dev)
1 onnozelheid

2012 heeft helemaal niks met geloof te maken. 2012 KAN helemaal niks met geloof te maken hebben. Als de wereld al vergaat -wat een vergezochte theorie is- is dat niet door goden -of God-.
Op 21 december 2012 eindigt de mayakalender. Deze is gebaseerd op zeer nauwkeurige berekeningen. Hier en daar hoor je dat de planeten op 1 lijn komen te staan met het midden van de melkweg en dat er zo een 'laserstraal' ontstaat waar we midden in zitten. Geen slechte laserstraal, maar een 'goede'.

Dus alsjeblieft, doe niet zo naïef, geloof niet direct alles wat je leest. Doe wat onderzoek voordat je de schuld gaat geven aan Allah.

Idd dat dacht ik ook toen ik dit las, heeft hij wel onderzoek gedaan?
Of gewoon 1 artikeltje in de debielenkrant gelezen, je weet het niet.

Dus niet gewoon iets zwartmaken eerst wat research.

RobiN
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 16:24
💸+
Bewerken Quote

iisys +1.
Die sjonnie(robertenzo) denkt ook weer is een keer slim te zijn. Ik vond het al zo vreemd, ik had nog nooit gehoord dat moslims in het 2012 gebeuren geloofden. Ik wist het wel van een bepaalde indianenstam, de maya's, zoals iisys al zei.

Hier trouwens de belangrijke data uit 2012, ik zie geen ramp of zo staan.
[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/2012[/url]

Stfn
1th
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 18:20
💸+
Bewerken Quote

Ik wou in 2012 gaan trouwen en een gezinnetje stichten maar dat kan nu allemaal niet meer

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 18:28
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

na·ï·vi·teit (dev)
1 onnozelheid

Je kan geloof naïef noemen en onnozel. Maar eigenlijk kan je gewoon niet weten of er goden zijn. Het is gewoon niet te bewijzen dat ze er zijn, maar het is ook niet te ontkennen. Ikzelf ben niet gelovig, maar houd alle opties open. Ik geloof ook niet alles wat ik lees, maar houd er rekening mee dat er dingen zijn die ik niet kan weten.

Michael
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 19:01
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

iisys +1.
Die sjonnie(robertenzo) denkt ook weer is een keer slim te zijn. Ik vond het al zo vreemd, ik had nog nooit gehoord dat moslims in het 2012 gebeuren geloofden. Ik wist het wel van een bepaalde indianenstam, de maya's, zoals iisys al zei.

Hier trouwens de belangrijke data uit 2012, ik zie geen ramp of zo staan.
[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/2012[/url]

Er gebeurt wel veel qua astronomie..

* 3 maart - Oppositie van de planeet Mars.
# 6 juni - Vanaf de aarde zichtbaar dat Venus voor de zon langs schuift (een zogenaamde Venusovergang). Dit gebeurt de tweede en laatste keer deze eeuw. De volgende overgang is verwacht in 2117 en 2125.
* 13 november - Totale zonsverduistering in Noord-Australië.

Maarja

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 19:28
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]

Je kan geloof naïef noemen en onnozel. Maar eigenlijk kan je gewoon niet weten of er goden zijn. Het is gewoon niet te bewijzen dat ze er zijn, maar het is ook niet te ontkennen. Ikzelf ben niet gelovig, maar houd alle opties open. Ik geloof ook niet alles wat ik lees, maar houd er rekening mee dat er dingen zijn die ik niet kan weten.

Dat doe ik ook helemaal niet. Het gaat hier helemaal niet over goden. Het gaat hier om de datum van 21 december 2012.
Die datum is het einde van de mayakalender die zeer nauwkeurig berekend is, duizenden jaren geleden. No way dat dat iets met geloof te maken heeft. Dat is rekenkundig vastgesteld.
Of er iets gaat gebeuren is een tweede, maar dat zou niks met goden te maken hebben, anders kiezen ze wel heel toevallig het einde van de mayakalender.

Wikipedia over die datum:

21 of 23 december - Einde van de dertiende baktun van de Mayakalender (13.0.0.0.0, 4 Ahau 3 Kankin).

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 19:39
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Dat doe ik ook helemaal niet. Het gaat hier helemaal niet over goden. Het gaat hier om de datum van 21 december 2012.
Die datum is het einde van de mayakalender die zeer nauwkeurig berekend is, duizenden jaren geleden. No way dat dat iets met geloof te maken heeft. Dat is rekenkundig vastgesteld.
Of er iets gaat gebeuren is een tweede, maar dat zou niks met goden te maken hebben, anders kiezen ze wel heel toevallig het einde van de mayakalender.

Wikipedia over die datum:
[...]

Okey, daar ben ik het mee eens. Maar hoe nauwkeurig kunnen die berekeningen van honderden jaren terug zijn? zijn ze gecontroleerd, en zou er echt zo'n 'laser' zoals jij het noemde kunnen ontstaan? Het klinkt allemaal vrij sterk

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login