Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Nieuw mixje (geef me a.ub. commentaar!)

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 31 Aug 2008, 20:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hier onder is mijn nieuwe mix. Hij is best zwerver. Alleen is de muziek iets rustiger. Of tenminste: beter luisterbaar. Het is psy-trance. Normale trance vind ik ook bagger. Maar deze trance heeft echt een grappige bass en best wel vette tracks. Er ging best veel mis. Maar, geef het een kans. Ah ja: de tracklist.
1. Juno Reactor - Feel the Universe
2. Electric Universe - Luna Overdrive
3. Noisia - Exorcism (wat geen trance is maar Drum and Bass)

[url]http://www.speedyshare.com/984633480.html[/url]

En de oude mix die iedereen haat:
[url]http://www.speedyshare.com/342884353.html[/url]

[Laatst bewerkt door BorisSoad op maandag 1 september 2008, om 18:07]
Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 01 Sep 2008, 11:19
💸+
Bewerken Quote

Muah, verrot

Serieus... Na 2 seconden was het Bye Bye

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 01 Sep 2008, 12:41
💸+
Bewerken Quote

Alleen op het eind is het nog 'redelijk' te luisteren. In het begin dacht ik dat m'n boxjes kapot waren maar sheesh veels te rommelig en blazerig die muziek waardoor ik geen zin had om naar goede overgangen etc. te luisteren.

Tip:
Probeer eerst iets meer gangbare muziek te mixen, like hardcore zodat mensen wat meer feedback geven en als je skillz dan wat beter zijn gebruik je dat op je breakcore mix.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op maandag 1 september 2008, om 12:44]
Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 01 Sep 2008, 13:06
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

Alleen op het eind is het nog 'redelijk' te luisteren. In het begin dacht ik dat m'n boxjes kapot waren maar sheesh veels te rommelig en blazerig die muziek waardoor ik geen zin had om naar goede overgangen etc. te luisteren.

Tip:
Probeer eerst iets meer gangbare muziek te mixen, like hardcore zodat mensen wat meer feedback geven en als je skillz dan wat beter zijn gebruik je dat op je breakcore mix.

Wat klopt hier niet

Maargoed, dit is echt herrie, ik vind hardcore al dom, dit is nog dommer, ik had nog nooit gehoord van breakcore Nouja nu wel dus en ik hoef er ook niks meer van

Begin met dance ofzo, dan leer je het vanzelf en dan kun je wel dit gaan doen voor de echte gabbers.

[Laatst bewerkt door Matt op maandag 1 september 2008, om 13:25]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Sep 2008, 16:42
💸+
Bewerken Quote

Okey, zal nog wel een keer een psy-trance mixje maken. BTW, dit is niet echt gabbermuziek. In het buitenland zeker niet, in NL luisteren er misschien wel wat gabbers naar.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Sep 2008, 16:45
💸+
Bewerken Quote

kúúúúúút

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login