Thaan schreef:
Zou persoonlijk geen Apple toetsenbord als hoofd tobo willen, met die halve druk knopjes. Een stevig lekkere indrukbare knop vind ik een stuk beter typen en je mept veel minder snel op de verkeerde knop.
De muis is ook een wereld apart, heb zelf de wireless Mighty Mouse. Je kan niet met 2 vingers erop rechtsklikken, je MOET je linkervinger optillen wil je rechtsklikken.
maar hier ben ik juist aan gewent, en dat vind ik erg fijn
Maar super bedankt allemaal!
Ik zat te twijfelen omdat apple een andere OS heeft en een wat andere besturen (ook met PhotoShop enzo). Dus dat bv. de rechtermuis knop niet werkt
Maarja, bedankt dan
--
Een Mac-en-muisspelletje
Aangezien de Mighty Mouse speciaal is ontworpen voor het Apple besturingssysteem, kun je optimaal gebruikmaken van alle handigheidjes van Mac OS X. Neem bijvoorbeeld de scrollbal. Hij is voorgeprogrammeerd voor snelle toegang tot Dashboard, zodat er met één klik een wereld voor je opengaat. En als je één keer in de zijkanten van de muis knijpt, worden alle geopende vensters in Exposé weergegeven. Uiteraard kun je deze knoppen — inclusief de linker- en rechtermuisknopfuncties — ook zelf programmeren om er bijvoorbeeld Dashboard, Exposé, Spotlight, de programmakiezer of een ander programma mee te openen. In het intuïtieve systeemvoorkeurenpaneel in Mac OS X vind je alle instellingen die je nodig hebt.
Zou dat werken op Windows ?
--
En het laatste, Dixons zegt dat het geen scrollwiel heeft, en dat het 1 knop heeft
Hoe scroll je dan enzow
[Laatst bewerkt door Bart op donderdag 4 september 2008, om 08:55]