Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPhone : Is het het waard?

Rian
Geplaatst op: 10 Sep 2008, 22:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Dat zal dus nooit gebeuren. Als het naar Apple gaat, sturen ze onmiddellijk een nieuw product (in dit geval iPhone 3G) en krijg je natuurlijk nooit een nokia of dergelijk..

Ik heb het over verzekeringen met betrekking tot bijvoorbeeld diefstal, je gestolen iPhone aangeven bij Apple heeft totaal geen nut. Hiervoor is er dus een 3de partij die dit regelen wil maar deze verzekeraar in kwestie stuurt niet perse excact hetzelfde product maar een gelijkwaardige.

[Laatst bewerkt door Rian op woensdag 10 september 2008, om 22:50]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Sep 2008, 23:07
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Ik heb het over verzekeringen met betrekking tot bijvoorbeeld diefstal, je gestolen iPhone aangeven bij Apple heeft totaal geen nut. Hiervoor is er dus een 3de partij die dit regelen wil maar deze verzekeraar in kwestie stuurt niet perse excact hetzelfde product maar een gelijkwaardige.

Wat een onzin verzekeren, verzekeraars kosten je alleen maar geld en als je het kwijt raakt ga je er alleen maar op achteruit. Het geld dat je uit uitgeeft aan die verzekering kun je beter bij elkaar leggen en dan een nieuwe kopen.

Rian
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 05:49
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Wat een onzin verzekeren, verzekeraars kosten je alleen maar geld en als je het kwijt raakt ga je er alleen maar op achteruit. Het geld dat je uit uitgeeft aan die verzekering kun je beter bij elkaar leggen en dan een nieuwe kopen.

Het licht natuurlijk aan jezelf, ik ben gewoon slordig met zulke spullen, alles valt eerst 30 keer en dat wil ik tochwel gemaakt hebben soms, dan is een verzekering goedkoper dan een nieuwe telefoon alhoewel het tegenwoordig niet veel meer scheelt.

Jaapje
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 08:19
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Jup, ik ook, maar dan met 100 smsjes (die gratis waren) en GPRS internet, onbeperkt en mag het ook op me laptop gebruiken, wat met het iPhone abbo niet mag. Totaal 16 euro per maand. Een een iPhone.

Bij t-mobile?

Mijn 2 jarig abbonement is namelijk ook bijna verlopen, dus zoek een nieuw abbonement mét iphone.

Wil niet meer dan 20 euro/maand kwijt zijn Aangezien mijn ouders niet meer willen betalen

[Laatst bewerkt door Jaapje op donderdag 11 september 2008, om 08:19]
Stfn
1th
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 08:27
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

30 euro per maand voor Onbeperkt 3G internet, 150 belminuten en 150 sms'jes. Vind ik niet duur hoor

Ik heb hem dus en ik kan me totaal niet vinden in de recensies, het werkt top, ik heb zelden geen 3G ontvangst en de laatste keer dat ik hem opgeladen had is 2 dagen geleden en hij doet het nog dus de batterijduur is voor een touch screen gewoon normaal.

Ik heb prepaid en maak gebruik van vodafone BloX en dan bel/sms ik toch wel heel wat goedkoper dan dat. Ik heb onbeperkt internet voor 10 euro en 1000 smsjes voor 10 euro dat maakt samen 20 euro en bellen doe ik niet echt maar zou ook wel mogelijk zijn voor een 10tje en dan heb ik veel meer dan dat abbonement

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 08:51
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Ik heb prepaid en maak gebruik van vodafone BloX en dan bel/sms ik toch wel heel wat goedkoper dan dat. Ik heb onbeperkt internet voor 10 euro en 1000 smsjes voor 10 euro dat maakt samen 20 euro en bellen doe ik niet echt maar zou ook wel mogelijk zijn voor een 10tje en dan heb ik veel meer dan dat abbonement

Je hebt geen onbeperkt internet bij Vodafone. Lees de kleine lettertjes maar. Je hebt gewoon een limiet.

@die andere:
ja t-mobile. Sim only.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 13:38
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Je hebt geen onbeperkt internet bij Vodafone. Lees de kleine lettertjes maar. Je hebt gewoon een limiet.

@die andere:
ja t-mobile. Sim only.

Bij t-mobile heb je dacht ik ook een limiet van 500mb per maand

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 15:48
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]

Maar 500GB jas je er echt niet even zomaar door heen op een mobiele telefoon.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 16:04
💸+
Bewerken Quote

Ruttie schreef:

[...]

Maar 500GB jas je er echt niet even zomaar door heen op een mobiele telefoon.

maar een halve GB wel
LEZEN!!!~~~!

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 19:37
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Die werken met Actua verzekeringen geloof ik (de meeste Premium resellers zowizo), daar krijg je een vervangend toestel maar dat hoeft niet perse een iPhone 3G te zijn, grote kans dat je ineens met een Nokia N96 zit

iCentre heeft Mahe

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 20:37
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]

Nee, t-mobile is echt onbeperkt. Letterlijk, geen datalimiet. En je hebt ook niet de voorwaarden dat je het niet op je laptop mag gebruiken.

Bij vodafone sturen ze brieven na 500MB.

Rian
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 20:44
💸+
Bewerken Quote

Ik heb het even opgezocht en Thaan heeft inderdaad gelijk. Het zou ook een beetje raar zijn als ze mochten adverteren met onbeperkt terwijl het niet onbeperkt is..

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 20:45
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Dat abonnement heb ik voor 6 euro p/m (exclusief het 3G netwerk uiteraard)

En:
[...]

Dat zal dus nooit gebeuren. Als het naar Apple gaat, sturen ze onmiddellijk een nieuw product (in dit geval iPhone 3G) en krijg je natuurlijk nooit een nokia of dergelijk..

Hoe regel je dat dan voor 6 euro permaand? dat wil ik ook! 3G kan me geen moer schelen levert alleen maar klachten op enne ik gebruik dan voor internet m'n WiFi wel.

Rian
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 20:58
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Hoe regel je dat dan voor 6 euro permaand? dat wil ik ook! 3G kan me geen moer schelen levert alleen maar klachten op enne ik gebruik dan voor internet m'n WiFi wel.

Ik denk dat Bart een sim-only heeft en dus geen toestel..

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 21:16
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Ik denk dat Bart een sim-only heeft en dus geen toestel..

En werkt dat wel met de iPhone?

Rian
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 21:33
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
En werkt dat wel met de iPhone?

Die uit Belgie wel geloof ik.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 22:30
💸+
Bewerken Quote

Ik heb inderdaad een sim-only abonnement. Veel voordeliger. Mijn toestel gewoon 1x prepaid gekocht, en klaar

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 22:33
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Ik heb inderdaad een sim-only abonnement. Veel voordeliger. Mijn toestel gewoon 1x prepaid gekocht, en klaar

Waar heb je hem dan gekocht?

Rian
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 22:48
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Waar heb je hem dan gekocht?

Hij heeft geen iPhone hoor, volgens mij denk je dat nu?

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 12 Sep 2008, 07:36
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Hij heeft geen iPhone hoor, volgens mij denk je dat nu?

Ja dat dacht ik, ik dacht dat hij een iPhone had icm dat sim only abbonement.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 Sep 2008, 08:06
💸+
Bewerken Quote

ik betaal € 0,14 per belminuut en € 0,07 per sms
[url]http://www.lowcall.nl/lowcall?waxtrapp=wrqwwLsHcSlYjBKI[/url]

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 12 Sep 2008, 08:06
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

ik betaal € 0,14 per belminuut en € 0,07 per sms
[url]http://www.lowcall.nl/lowcall?waxtrapp=wrqwwLsHcSlYjBKI[/url]

Werkt dat met de iphone?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 12 Sep 2008, 14:21
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Werkt dat met de iphone?

Waarom niet? De iPhone is niet speciaal ofzo, zolang er geen simlock opzit werkt hij net als elke andere telefoon met elke simkaart.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 Sep 2008, 14:36
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Werkt dat met de iphone?

als je het simlock eraf weet te halen wel ja, lijkt me logisch.

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 12 Sep 2008, 16:02
💸+
Bewerken Quote

Misschien weten jullie het niet, maar de Belgische iPhone's zijn simlockvrij. Je moet dus wel naar Belgié om er daar een te kopen of je moet iets zien te vinden via Marktplaats.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login