Nanne schreef:
Je moet gewoon een mobiel kopen van 30/50 euro. Want je hebt helemaal niks aan die extra functies. Een mobiel heb je toch om mee te bellen/smsen. Je zou zeggen dat je dan kan internetten, maar dat is toch slecht/sloom en je doet er toch niks mee.
Die overige 250euro kan je veel beter bewaren voor later. Als je iets leukers ziet.
Ik ben het hier wel aardig mee eens. Een basic, niet zo groot, stevig mobieltje is eigenlijk al voldoende. Ik heb een hele normale gangbare SE, en ik ben er tevreden mee.
Toch snap ik het wel dat mensen meer features willen; je beleeft zo meer plezier aan het ding en het geeft het meer een gadget gevoel.
Daarom zou het ook een mogelijkheid kunnen zijn om een iPod touch te kopen en een redelijk bestendig mobieltje van 100 euro.
iPod touch 2G schijnt ook overigens een bluetooth chip te hebben, dus je kan nu al raden wat voor mogelijkheden dit bied..
(dan zou je mogelijk SMS'jes kunnen versturen via de bluetooth functie vanaf je iPod touch, en nog veel meer van dit soort dingen)