Paul schreef:
Heel simpel hoor, gewoon een draadloos netwerkje(wel beveiligd, want je weet nooit wat voor gekken erop gaan zitten) maken via je router(of je koopt een nieuwe router, die dingen kosten niet veel geld meer, overigens hebben wij hier thuis een Apple Airport staan, iets dat je in je modem/router stopt en dan voor een heel sterk apple netwerkje zorgt, werkelijk waar, Apple lijkt zelfs daarin beter te zijn dan alles, geen geklooi meer met draadloos internet).
Verder denk ik dat een classic helemáál niet aan de orde is als je niet meer dan 2gb muziek bij elkaar hebt. Nee, de iPod touch lijkt mij voor jou een betere keuze. Vooral als je er lekker veel apps op wilt installeren en uit wilt proberen is het een hele goede keuze.
Ik zit er sterk over na te denken om er ook eentje te halen. Toch hekelt mij de prijs nog een beetje; in Amerika kost ie bijna hetzelfde in dollars en hier hetzelfde, maar dan gewoon met het eurotekentje! En dat soort gedoe is wel erg hatelijk van Apple.
Ik ben nog al een newbie, hoe kan je gemakkelijk een netwerkje voor je alleen maken ? (nieuwe router kopen is eigelijk niet aan de orde..)
Toch heb ik er nu 2 opzichten op. Namelijk ik heb een iPod voornamelijk in mijn zak. Van die geweldige Trance Mixes van 2 uur(die ik normaal nooit op een ipod zette) zouden nu gemakkelijk op de Classic kunnen met 120 gig.
Verder zit de touch er gigantisch uit, maar ik weet nu toch al dat ik dan over 1 jaar toch wel weer de iPhone koop
En zou de touch niet gewoon een hebbedingetje zijn? Zou je nou echt daadwerkelijk altijd beneden op dat schermpje aan het internetten zijn, en altijd met cover flow door je albums heen gaan.
Ik weet het niet hoor... mijn ipod zit toch het meeste in mijn zak
Dus hierdoor ga ik weer twijfelen
[Laatst bewerkt door Bart op maandag 15 september 2008, om 18:13]