Frenk schreef:
Hij doet het niet
Wat Paul zegt heb ik ook.
Messenger Beta installeren, en die blijft hangen op 0%.
Bah
Jij ook al?
Overigens keek ik net in 'Software'.. En raad eens wat ik daar zag? Jawel, Windows Live Beta (alle programma's). Ik druk dus op verwijderen, maar nee, er gebeurt helemaal niks. Jezus, Microsoft is het zo echt aan het verpesten voor zichzelf. Je wordt steeds meer geneigd om een Mac te kopen.
Wacht, ik heb het al gevonden:
Oplossing:
Verwijder WLM 8.0 en start daarna weer de installer. Dan moet het weer lukken. Toch wel weer heel vaag en dit zou eigenlijk niet moeten kunnen vind ik. Maarja goed, problem solved.
Overigens vind ik WLM veel te vista achtig.. Het lettertype(wat Vista ook gebruikt) vind ik werkelijk afgrijselijk, zeker in combinatie met XP. De nieuwe WLM ziet er wel goed uit, maar dat lettertype valt me heel erg tegen(ik hou niet van dat softige om lettertypes heen, ik heb ook altijd cleartype uitgeschakeld).
Dat met die favorieten is wel handig, erg handig en snel, maar zoals ik al zei, het is veel te vista-achtig.. Vooral het lettertype staat me gewoon niet aan. Je wordt er moedeloos van om te zien hoe standvastig MS blijft bij deze stijl.
[Laatst bewerkt door Paul op woensdag 17 september 2008, om 21:03]