Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

HET IS OORLOG!

Robertenzo
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoe erg kan het zijn, een ruzie tussen 2 weblogjes.

[url]http://www.dumpert.nl/mediabase/247621/552aa710/nos_journaal_het_is_oorlog.html[/url]

War of the worlds III...

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:04
💸+
Bewerken Quote

HET IS OUD NIEUWS!

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Mwah oke, één dag oud.

Wel grappig, verder had NOS weer nieuwstekort ofzo.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op dinsdag 23 september 2008, om 19:13]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:17
💸+
Bewerken Quote

wat ed zegt

BaXiess
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:57
💸+
Bewerken Quote

Ik vind zeker dat die geencommentaar makers zeker wel een punt hebben. Op saven.nl merk ik het soms ook dat je gewoon mensen heb waar je niet meer redelijk mee kan argumenteren omdat ze zich op het internet stoerder voelen dat in het echte leven. Natuurlijk is niet iedereen zo maar zeker wel een aantal mensen. Dat verbannen van leden is toch trouwens gewoon harstikke legaal? Als hier iemand vervelend doet wordt hij/zij ook verbannen, geen probleem toch?

Robertenzo
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 20:00
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Ik vind zeker dat die geencommentaar makers zeker wel een punt hebben. Op saven.nl merk ik het soms ook dat je gewoon mensen heb waar je niet meer redelijk mee kan argumenteren omdat ze zich op het internet stoerder voelen dat in het echte leven. Natuurlijk is niet iedereen zo maar zeker wel een aantal mensen. Dat verbannen van leden is toch trouwens gewoon harstikke legaal? Als hier iemand vervelend doet wordt hij/zij ook verbannen, geen probleem toch?

Hun hebben systeem die systeematig mensen bant.
Ofterwijl gewoon een lijst met IP's die iedereen kan gebruiken.
Ik maak zo wel ff een Geenstyle-ban script

Rian
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 20:11
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:
Dat verbannen van leden is toch trouwens gewoon harstikke legaal? Als hier iemand vervelend doet wordt hij/zij ook verbannen, geen probleem toch?

Nee want dat script slaat IP's op de verstuurt die naar andere site's met dit script, wat dus niet mag ivm. de privacy wetgeving.

Robertenzo
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 20:29
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Nee want dat script slaat IP's op de verstuurt die naar andere site's met dit script, wat dus niet mag ivm. de privacy wetgeving.

Maar ze geven de IP's niet weg..
En de site's include alleen hun URL.

BaXiess
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:08
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

okay true, maar in dit geval vind ik het geoorloofd. Als je kijkt naar sommige geenstijlers die eventjes naar een andere website gaan en die dan compleet dood bashen, is toch ook een beetje van de gekke

Santi
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:09
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
okay true, maar in dit geval vind ik het geoorloofd. Als je kijkt naar sommige geenstijlers die eventjes naar een andere website gaan en die dan compleet dood bashen, is toch ook een beetje van de gekke

maar ook niet onwettig

Rian
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:11
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]

Die andere website lokte natuurlijk niet uit?

BaXiess
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:32
💸+
Bewerken Quote

niet altijd? of tenminste dan niet express. Maar wat ik dus al eerder zei, op internet zijn sommige mensen gewoon niet redelijk meer. En ik denk dat dat vooral bedoeld wordt met de 'geenstijlers'. Dat soort mensen verpesten (vind ik dan) hun recht op privacy en zouden geblokt mogen worden op deze manier.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:44
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

niet altijd? of tenminste dan niet express. Maar wat ik dus al eerder zei, op internet zijn sommige mensen gewoon niet redelijk meer. En ik denk dat dat vooral bedoeld wordt met de 'geenstijlers'. Dat soort mensen verpesten (vind ik dan) hun recht op privacy en zouden geblokt mogen worden op deze manier.

Dat is net zoiets als dat je de toegang voor jongeren bij een Albert Heijn verbied omdat ze teveel last veroorzaken. Werkt misschien bij 1 Albert Heijn, maar bij allemaal niet, dan is het 'niet eerlijk'.
Of dat je geen werknemers aanneemt die ooit een verkeersboete hebben gehad.

Nouja, ik blijf gewoon bij m'n /care, en Geenstijl's stijl, maar ik vind dat mensen beter kunnen. Gezien van élke kant.

Melvin
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 15:49
💸+
Bewerken Quote

Ik vind geenstijl gewoon nog wel chill om op te kijken

Tadnecty
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 19:33
💸+
Bewerken Quote

even kijken, waar was hij ook alweer.......

ah, gevonden

\____PUT IN THE FUCKING-I-DON'T-CARE-BOX____/

[Laatst bewerkt door Tadnecty op donderdag 25 september 2008, om 17:58]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 20:44
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

even kijken, waar was hij ook alweer.......

ah, gevonden

\____PUT IN THE FUCKING-I-DON'T-CARE-BOX____/

he dies van mij =D en je vergeet de [u] tag

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 21:27
💸+
Bewerken Quote

Wel grappig. Maar ik hoe serieus moet je zoiets nemen? Er zijn op internet altijd mensen die elkaar afzeuren.

Tadnecty
Geplaatst op: 25 Sep 2008, 17:59
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
he dies van mij =D en je vergeet de [u] tag

al verandert

📫

Nieuw privébericht

🔥