nee niet te wannabe.
tegewoordig ook zo'n ander pauper site wat eerst grandpix (die site die wannabe saven.nl was) ofzo was die hebben nu ook in hun slogan iets dat het een lounge ding is ofzo.
niet dat ik het alleenrecht daarop heb, maargoed is wel kansloos verzin zelf eens iets origineels
Ik maak altijd nummers (met FL) over de kutmensen die op school rond lopen. Want er zijn gewoon teveel mensen die mijn aggressie oproepen en die moet ik kwijt .
Ik maak altijd nummers (met FL) over de kutmensen die op school rond lopen. Want er zijn gewoon teveel mensen die mijn aggressie oproepen en die moet ik kwijt .
En wat let je op die mensen dat recht in hun gezicht te zeggen zodat je dat niet thuis op je zolderkamertje achter je computer die agressie weg hoeft te werken?
weer zo een type dat eerst begint met nummers maken dan youtube schietoefeningen en dan ze school overhoop schiet.
onderwerpen: je leven simpel zat daar weet je het meeste van en kan je het meeste over schrijven
haha. Ik ben geen geflipte maniak ofzo. het is gewoon dat ik liever niet meteen door de hele school gehaat wordt en dat ik aggresieve muziek maak/luister dan dat de hele school me haat. Oh en trouwens hebben jullie me youtube filmpje al gezien met schietoefeningen?