Florian schreef:
Toen je me de eerste keer aansprak op MSN over Saven.nl liet je al blijken dat je Saven niet bepaald aardig vond.
Dat heb je nu ook weer laten blijken.
Het is toevallig wel zo dat je 2 ban's hebt gehad, dat word allemaal bijgehouden en dat komt er niet zomaar bij.
Maar serieus, wat is je probleem?
Waarom moet je blijven zeuren en irritant doen?
Omdat jij het niet met ons eens bent?
Als je het allemaal zo vervelend vind, blijf dan gewoon weg..
Attenteer op regels, geen gesprekken ( Gesprekken zijn te vervalsen, en niet wettelijk bedoeld voor bewijs materiaal. ).
Ik vind Saven een goede knul en help hem dan ook graag, maar wanneer je dan na het helpen zó behandeld wordt wil ik wel mijn recht, en bén ik ook in het recht.
Er is geen sprake van slechte wijze of goede wijze, wanneer ik een regel ovetreed wil ik wel horen wélke en wil ik wel horen waarom.
Wat mijn probleem is? Kijk éven in mijn profiel mijne heer, strafpercentages staan mij niet en worden dan ook niet bepaald hartelijk ontvangen, mijn imago is daar niet voor bedoeld.
Inderdaad, ik blijf door zeuren omdat ik het niet eens ben met de wijze hoe hier gehandeld wordt met de gedocumenteerde regels, de regels dreiven af van de gehandelde praktijken en de gekondigde ban activiteiten.
Er is dan zeker niet te spreken over eerlijke wijze van handelen, ik snap best dat men administrators in handen neemt, maar wanneer het op eerlijkheid af komt vind ik dat je geen vrienden-politiek kunt spelen want je beschaad alleen je eigen website-imago, ik zal je dan ook gerust kunnen vertellen dat mensen er zeker niet van gedient zijn zo behandeld te worden als ik op dit moment behandeld ben, dat zou jíj ook niet willen.
Ik ben er gewoon dicht, fel tegen, en dat laat ik op deze wijze merken. Door het publiekelijk te doen kunnen anderen mee kijken en weten zei ik wanneer ze in hen recht staan terwijl ze niet geattenteerd zijn op de regels die ze overtreden hebben.
Ik heb dan ook geen PB of E-mail gehad met daar in uitgelegd wát ik fout deed, en waarom ik ben verbannen, was dit wel gebeurd dan had ik een idee wat er mis was, maar nu, nu kunnen jullie alleen maar aan zien hoe ik hier in tegen ben.
Dat ik hier gewoon wil kunnen rond surfen en anderen mensen wil kunnen helpen zonder dat ze mij aan zien als 'buiten-beentje' omdat ik een percentage heb, is dan ook mijn sterkste reden dat ik hier tegen ben. Ik wordt op deze wijze aan gezien als iemand die zich mis-draagt terwijl ik ter allert tijden de regels van websites als deze netjes naleef, en graag anderen help.
[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 16:59]