Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
BUG Saven procentjes? :')

YourzZz
Geplaatst op: 31 Dec 2006, 01:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tildo schreef:

[...]
je advocaten kosten zullen hoger liggen dan de schade..
maar heb iets gehoord als de één wint moet de ander de kosten betalen, maar weet niet zeker

Klopt
Dus, als Saven (zn advocaat) ff ze best doet

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 31 Dec 2006, 01:57
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

Niet bepaald veilig als Admins Webmasters kunnen bannen, was dat niet gebeurd kon saven niet verbannen zijn en was d'r nog een optie over gebleven tot ingrijpen, eventueel had saven zijn wachtwoord toegelicht aan thaan om zo de Site weer online te krijgen.
Als voorbeeld hé.

Maar blij te zien dat die belachelijke melding weg is, wat ze in 2006 nog hacken durven noemen, tijd voor 2007.

Tot mijn verbijstering is mijn percentage nog correct.

Jij hebt dus al helemaal geen idee van wat er aan de hand is?

Weet je dat ik me mateloos irriteer aan jouw?

Ik ga niet eens meer op je in.

Afkoelban voor jouw irritante ass, dikzak.

[Laatst bewerkt door Thaan op zondag 31 december 2006, om 01:59]
YourzZz
Geplaatst op: 31 Dec 2006, 02:25
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

In yo face biatch

AfcAjax
Geplaatst op: 31 Dec 2006, 07:07
💸+
Bewerken Quote

Mijn pass was veranderd

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 31 Dec 2006, 10:21
💸+
Bewerken Quote

Thx thaantje

Tildo
Geplaatst op: 03 Jan 2007, 18:13
💸+
Bewerken Quote

YourzZz schreef:

[...]
Klopt
Dus, als Saven (zn advocaat) ff ze best doet

ik zou daar geen eens werk van maken, of je bent een rijkeluis zoontje..

Rene
Professional
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 14:03
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Echt té laag gewoon.
Het was een tip, hoe dom ben je?
Hersen kwijt?

@MB, Kom op zeg Saven, je wordt voor een week verbannen en krijgt dan 70% voor één tip. Nou, dan ben je gewoon dom.

Dan niet al te min dat je geen eens een discussie durft door te voeren, dat als admin.

Modbreak

Doe eens aardig

[Laatst bewerkt door Rene op zondag 7 januari 2007, om 14:09]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 14:07
💸+
Bewerken Quote

Tildo schreef:

[...]
ik zou daar geen eens werk van maken, of je bent een rijkeluis zoontje..

Waarom niet?
Ik zou ze zo veel mogenlijk fucken als je maar kan.
Waarom rijkeluiszoontje?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 14:45
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Echt té laag gewoon.
Het was een tip, hoe dom ben je?
Hersen kwijt?

@MB, Kom op zeg Saven, je wordt voor een week verbannen en krijgt dan 70% voor één tip. Nou, dan ben je gewoon dom.

Dan niet al te min dat je geen eens een discussie durft door te voeren, dat als admin.

Ik ga geen nutteloze discussies voeren. Wil je een discussie? Dan krijg je die. Hier komt hij:

Rene schreef:

Niet bepaald veilig als Admins Webmasters kunnen bannen, was dat niet gebeurd kon saven niet verbannen zijn
Admins kúnnen geen Webmasters verbannen
en was d'r nog een optie over gebleven tot ingrijpen, eventueel had saven zijn wachtwoord toegelicht aan thaan om zo de Site weer online te krijgen.
Dat heeft Saven ook gedaan, alleen niet van zijn account maar van iets anders. Dat kon overigens niet eerder omdat Saven niet te bereiken was

Als voorbeeld hé.

Maar blij te zien dat die belachelijke melding weg is, wat ze in 2006 nog hacken durven noemen, tijd voor 2007.

Tot mijn verbijstering is mijn percentage nog correct.

Oftewel; alles wat jij als zogenaamde tip geeft zie ik als belediging, omdat dat natuurlijk het eerste is waar je aan denkt, en wij heus wel aan denken en dus ook wat mee doen.
Ik kan je procenten overigens niet verlagen, omdat ik dus geen webmaster meer ben. Overigens heb je al 2 bans in je profiel staan, dus kan het ook best zijn dat die 70% gewoon zo hoort.

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 15:13
💸+
Bewerken Quote

En daarbij komt nog dat je standaard op 70% staat na een ban

Died
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 15:14
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

En daarbij komt nog dat je standaard op 70% staat na een ban

Wat een ruzie allemaal hier
Ik ben er een paar weekjes niet, en het is hier helemaal anders xD

Rene
Professional
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 15:50
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Ik ga geen nutteloze discussies voeren. Wil je een discussie? Dan krijg je die. Hier komt hij:

[...]

Oftewel; alles wat jij als zogenaamde tip geeft zie ik als belediging, omdat dat natuurlijk het eerste is waar je aan denkt, en wij heus wel aan denken en dus ook wat mee doen.
Ik kan je procenten overigens niet verlagen, omdat ik dus geen webmaster meer ben. Overigens heb je al 2 bans in je profiel staan, dus kan het ook best zijn dat die 70% gewoon zo hoort.

2 Bans, excuseerd u mij?

Spunk schreef:

[...]

Komt door die goede rechtvaardigheid hier.

[Laatst bewerkt door Rene op zondag 7 januari 2007, om 15:51]
AfcAjax
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 16:03
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 18:12
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]

Vakantie he
Rene schreef:

[...]

2 Bans, excuseerd u mij?

Goed gelezen. 2 bans binnen 2 maanden.

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:17
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Vakantie he
[...]
Goed gelezen. 2 bans binnen 2 maanden.

Uhh, ik heb pas 1 ban gehad, meneer, en deze is weldegelijk onterecht volgens je eigen regeltjes.

Maak dan direct even een Regel:

# Het gevens van tips, nabije aan administrators, webmasters wordt perdirect bestraft met een ban.

Ik wacht met smart op deze regel.
Wat dan ook in mijn fake-blad mag staat, ik vind het erg onbeschoft dat er op deze wijze op gereageerd wordt.

Ik heb vóór die Wnb haçk géén ban gehad, had geen strafpercentage en ópeens had ik een ban van thaan en horen die 70%, nou sorry hoor, maar dan klopt er toch echt even iets niet aan jullie verhalen.

Als het zo is, mag je direct de reden geven van de eerder genoemde ban en mag je attenteren op je eigen regels, vertellen welke ik overtreden heb en welke in dáarvoor overtreden had, kun je dat niet stel jezelf al aan dat de bans on-terecht waren.

Overtreed ik dan een NL wet, gaarne deze ook even te noemen voor mij. Kijken of hier wel zo rieëel gehandeld word als jullie zeggen.

Reageer dan ook direct even in dit topic, niet per Pb, kunnen de anderen ook even mee loeren over de eerlijkheid van handelen.

Waarom ik dit niet stop? Omdat ik weet dat ik geen eerdere bans heb gehad en ik vind dat mijn recht geschonden is. Ik krijg geen duidelijke reden te horen en er wordt niet geattenteerd op jullie eigen regels, zo ver ik kan ver-halen heb ik géén van de gedocumenteerde regels overtreden en is mijn straf-blad zowel mijn percentage onterecht vergroot.

Ik vind het gewoon associaal hoe hier omgegaan wordt met andermans rechten en hen eigen plichten, je hebt hier te maken met levendige mensen niet met leven-loze mensen, zowel, dan val ik hier helaas buiten.

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 16:33]
Saven
admin
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:32
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Uhh, ik heb pas 1 ban gehad, meneer, en deze is weldegelijk onterecht volgens je eigen regeltjes.

Maak dan direct even een Regel:
[...]

Ik wacht met smart op deze regel.
Wat dan ook in mijn fake-blad mag staat, ik vind het erg onbeschoft dat er op deze wijze op gereageerd wordt.

Ik heb vóór die Wnb haçk géén ban gehad, had geen strafpercentage en ópeens had ik een ban van thaan en horen die 70%, nou sorry hoor, maar dan klopt er toch echt even iets niet aan jullie verhalen.

Als het zo is, mag je direct de reden geven van de eerder genoemde ban en mag je attenteren op je eigen regels, vertellen welke ik overtreden heb en welke in dáarvoor overtreden had, kun je dat niet stel jezelf al aan dat de bans on-terecht waren.

Overtreed ik dan een NL wet, gaarne deze ook even te noemen voor mij. Kijken of hier wel zo rieëel gehandeld word als jullie zeggen.

Reageer dan ook direct even in dit topic, niet per Pb, kunnen de anderen ook even mee loeren over de eerlijkheid van handelen.

Je hebt wel 2 bans gehad die eerste was voor die ene exploit met profiel datum, alleen was die maar heel even.

Modbreak

Maar laat dit topic maar gewoon rusten nu, dat gedoe met matrox enzo is allemaal voorbij

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:33
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Je hebt wel 2 bans gehad die eerste was voor die ene exploit met profiel datum, alleen was die maar heel even.

Krijg je voor het vinden van een bug tegenwoordig ook al een ban?
Het wordt steeds leuker hier.

Regel die ik overtreden had?
NL Wet?

Ik vind mijn percentage niet zo erg mooi staan.
Dit is een mening, buiten alles uiteraard.

Het gaat hier dan ook niet om Matrox, dus ik zie het nut van je Mod-break niet in.
Ik wil gewoon duidelijkheid over mijn zogenaamd geschonden regels.

Dáárnaast, krijg je anderwijs 70% voor het vinden van een bug, als het weer niet is van de onterechte ban, is dat ook weer onterecht.
Wánt de bug is uitgelegd door mij, en ik heb je d'r nog bij geholpen ook, wat een logica hier.

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 16:41]
Nix
Nuff said
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:42
💸+
Bewerken Quote

in mijn topic is der een mod break ge-edite. ik had veel typ fouten en nu is in de mod break het word fouten typfauten geworden

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:45
💸+
Bewerken Quote

Toen je me de eerste keer aansprak op MSN over Saven.nl liet je al blijken dat je Saven niet bepaald aardig vond.
Dat heb je nu ook weer laten blijken.

Het is toevallig wel zo dat je 2 ban's hebt gehad, dat word allemaal bijgehouden en dat komt er niet zomaar bij.

Maar serieus, wat is je probleem?
Waarom moet je blijven zeuren en irritant doen?
Omdat jij het niet met ons eens bent?

Als je het allemaal zo vervelend vind, blijf dan gewoon weg..

Nix schreef:
in mijn topic is der een mod break ge-edite. ik had veel typ fouten en nu is in de mod break het word fouten typfauten geworden
Dat is dus totaal oftopic, en dat heet sarcasme. Ik geloof niet dat de admin die je heeft gemodbreakt dat serieus bedoelde, had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:51
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Toen je me de eerste keer aansprak op MSN over Saven.nl liet je al blijken dat je Saven niet bepaald aardig vond.
Dat heb je nu ook weer laten blijken.

Het is toevallig wel zo dat je 2 ban's hebt gehad, dat word allemaal bijgehouden en dat komt er niet zomaar bij.

Maar serieus, wat is je probleem?
Waarom moet je blijven zeuren en irritant doen?
Omdat jij het niet met ons eens bent?

Als je het allemaal zo vervelend vind, blijf dan gewoon weg..

Attenteer op regels, geen gesprekken ( Gesprekken zijn te vervalsen, en niet wettelijk bedoeld voor bewijs materiaal. ).
Ik vind Saven een goede knul en help hem dan ook graag, maar wanneer je dan na het helpen zó behandeld wordt wil ik wel mijn recht, en bén ik ook in het recht.
Er is geen sprake van slechte wijze of goede wijze, wanneer ik een regel ovetreed wil ik wel horen wélke en wil ik wel horen waarom.

Wat mijn probleem is? Kijk éven in mijn profiel mijne heer, strafpercentages staan mij niet en worden dan ook niet bepaald hartelijk ontvangen, mijn imago is daar niet voor bedoeld.

Inderdaad, ik blijf door zeuren omdat ik het niet eens ben met de wijze hoe hier gehandeld wordt met de gedocumenteerde regels, de regels dreiven af van de gehandelde praktijken en de gekondigde ban activiteiten.

Er is dan zeker niet te spreken over eerlijke wijze van handelen, ik snap best dat men administrators in handen neemt, maar wanneer het op eerlijkheid af komt vind ik dat je geen vrienden-politiek kunt spelen want je beschaad alleen je eigen website-imago, ik zal je dan ook gerust kunnen vertellen dat mensen er zeker niet van gedient zijn zo behandeld te worden als ik op dit moment behandeld ben, dat zou jíj ook niet willen.

Ik ben er gewoon dicht, fel tegen, en dat laat ik op deze wijze merken. Door het publiekelijk te doen kunnen anderen mee kijken en weten zei ik wanneer ze in hen recht staan terwijl ze niet geattenteerd zijn op de regels die ze overtreden hebben.

Ik heb dan ook geen PB of E-mail gehad met daar in uitgelegd wát ik fout deed, en waarom ik ben verbannen, was dit wel gebeurd dan had ik een idee wat er mis was, maar nu, nu kunnen jullie alleen maar aan zien hoe ik hier in tegen ben.

Dat ik hier gewoon wil kunnen rond surfen en anderen mensen wil kunnen helpen zonder dat ze mij aan zien als 'buiten-beentje' omdat ik een percentage heb, is dan ook mijn sterkste reden dat ik hier tegen ben. Ik wordt op deze wijze aan gezien als iemand die zich mis-draagt terwijl ik ter allert tijden de regels van websites als deze netjes naleef, en graag anderen help.

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 16:59]
Florian
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 16:59
💸+
Bewerken Quote

Wat je fout deed, nou de sfeer verpesten.
Je had overal commentaar op(nog steeds dus..), en dat is nogal irritant. Als je overal over zeurt, draag je niet echt iets bij, zoals jij beweert.
Bovendien was er niet zomaar een ban, daarvoor was er al een aantekening gemaakt over je gedrag.

Over je strafpercentage kun je niet zeuren, na een ban staan die altijd op 70%, en zo hoort dat. Dat betekend dus dat je 30% terug hebt gehad, want een ban is 100%. Daar is niks oneerlijks aan, iedereen die een ban krijgt, zal als hij weer terugkomt op 70% staan.

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:02
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Wat je fout deed, nou de sfeer verpesten.
Je had overal commentaar op(nog steeds dus..), en dat is nogal irritant.
Bovendien was er niet zomaar een ban, daarvoor was er al een aantekening gemaakt over je gedrag.

Over je strafpercentage kun je niet zeuren, na een ban staan die altijd op 70%, en zo hoort dat. Dat betekend dus dat je 30% terug hebt gehad, want een ban is 100%. Daar is niks oneerlijks aan, iedereen die een ban krijgt, zal als hij weer terugkomt op 70% staan.

Wáár in de regles staat dat ik geen commentaar mag hebben op anderen op een goede wijze, zonder schelden en slecht gedrag.
Er is hier geen regel voor, dat heet in Nederland gerechtelijk 'Menings uiting' of het 'Aangeven van doordachte tips', zolang jullie niet kunnen aan tonen dat ik een of meer regels heb overtreden die voor mijn ban datum gedocumenteerd stonden heb ik een recht om mij te verdedingen tegen deze zwart-makerij.

Er zijn dan ook genoeg mensen die het volledig met mij eens zijn hier over, en het hanteren van de regels op deze website erg slecht bedrukt worden. Administrators denken gewoon dat ze hier hen eigen wet kunnen bepalen en dat dat telt, 'Want wie kan hen wat maken?'. Wanneer mensen deze teksten lezen zullen zei een heel ander beeld krijgen van deze website en dat is de reen dat ik door blijf gaan, want er is geen reden tot bannen of verwijdering.

Wat ik met het laatste bedoel kan ik vergelijken met jou onderschrift, Florian.

Florian's onderschrift:

Ik zeg lekker wat ik wil.
[image]

Tot slot is het geen reen tot bannen, het is een reden om mijn een waarschuwing te geven of mij te attenteren op wat ik fout doe, het zeuren of irriteren dus. Maar daar is hier ook géén sprake van geweest.

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 17:09]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:09
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

Wáár in de regles staat [....] bedoel kan ik vergelijken met jou onderschrift, Florian.

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, aan de ene kant wordt je genaaid , maar aan de andere kant, het leven is oneerlijk, dat zul je nog veel tegen komen en daar moet je mee leven. Dit is saven's site. Hij en de admins bepalen wat hier gebeurt, of dit nu eerlijk is of niet.

florian schreef:
[...]Bedankt voor je inhoudelijk erg sterke bericht .

Alsje.

Rene schreef:

Dat doen ze niet, de leden bepalen hoe je sitewordt, en jij bepaald hoe je populair je site wordt. Ga jij leden naien en eigen-rechter spelen zul je nooit een populaire website krijgen en zul je alleen maar aan gezien worden als volkomen prut site, en zolang hij dat wilt houden. Moet hij utieraard gewoon hier mee blijven door gaan.
Ik zit er immers ook niet mee, ik ga wanneer ik mij verveel gewoon weer verder met het vervelen van de admins, ook niet mijn probleem, hé Florain.

Blijkbaar ben jij dan de enige die dit denkt, deze site is behoorlijk populair hoor
Rene schreef:

Wat een grapjas is 't ook.

Ja he?

[Laatst bewerkt door Sharp op zaterdag 13 januari 2007, om 17:19]
Florian
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:09
💸+
Bewerken Quote

Bijvoorbeeld je gezeur in dit topic, of in deze.
Dit zijn maar voorbeelden, maar aan elke post geef je een soort van kijk-eens-hoe-slim-ik-ben-en-jullie-zijn-stom tintje mee, waar wij ons mateloos aan irriteren.

Als jouw doel is Saven.nl zwart te maken, want dat probeer je dus, moet je vooral doorgaan. Ik zit er niet mee, als we het zat worden is de banknop snel gevonden.

Sharp schreef:

[...]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, aan de ene kant wordt je genaaid , maar aan de andere kant, het leven is oneerlijk, dat zul je nog veel tegen komen en daar moet je mee leven. Dit is saven's site. Hij en de admins bepalen wat hier gebeurt, of dit nu eerlijk is of niet.

Bedankt voor je inhoudelijk erg sterke bericht .

[Laatst bewerkt door Florian op zaterdag 13 januari 2007, om 17:11]
Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:12
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Bijvoorbeeld je gezeur in dit topic, of in [url=http://www.saven.nl/forum/topic/6821/1] deze.
Dit zijn maar voorbeelden, maar aan elke post geef je een soort van kijk-eens-hoe-slim-ik-ben-en-jullie-zijn-stom tintje mee, waar wij ons mateloos aan irriteren.

Als jouw doel is Saven.nl zwart te maken, want dat probeer je dus, moet je vooral doorgaan. Ik zit er niet mee, als we het zat worden is de banknop snel gevonden.

Én daar is die mentaliteit wéér.
Zolang je blijft bannen zonder reden, en zoals ik al zeg 'zonder waarschuwingen dan kun je het in de webmaster wereld gewoon vergeten. Jullie zouden mij een tip of waarschuwing moeten geven waar in je had kunnen zeggen dat ik mij wat irrtant gedragen had, maar daar ís aldus geen spraken van.

Tot er een oplossing is hier voor blijf ik inderdaad door gaan met 'dat mateloos irrtant gedrag'. Want ik sta immers in mijn recht, zoals enkelen ook al zeggen.

Sharp schreef:

[...]

Dat doen ze niet, de leden bepalen hoe je site wordt, en jij bepaald hoe je populair je site wordt. Ga jij leden naien en eigen-rechter spelen zul je nooit een populaire website krijgen en zul je alleen maar aan gezien worden als volkomen prut site, en zolang hij dat wilt houden. Moet hij uiteraard gewoon hier mee blijven door gaan.
Ik zit er immers ook niet mee, ik ga wanneer ik mij verveel gewoon weer verder met het vervelen van de admins, ook niet mijn probleem, hé Florain.

Admins moeten zich aan de regels houden, er staat namelijk nergens dat dat niet moet, correct?

Sharp schreef:

[...]
Blijkbaar ben jij dan de enige die dit denkt, deze site is behoorlijk populair hoor

Wat een grapjas is 't ook.

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 17:17]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login