Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
BUG Saven procentjes? :')

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

Admins moeten zich aan de regels houden, er staat namelijk nergens dat dat niet moet, correct?

De admins hebben de regels gemaakt, dus het recht om ze te overteden hebben ze ook, ik zie echter nergens het tegendeel staan, jij wel? De admins zijn hier om escalatie te voorkomen, jij maakt het alleen maar erger. Stop gewoon met dit geshit en verwijder dit topic.

[Laatst bewerkt door Sharp op zaterdag 13 januari 2007, om 17:23]
Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:23
💸+
Bewerken Quote

In theorie zouden wij die regels kunnen overtreden, maar waarom zouden we?

Wij willen ook proberen om de site gezellig te houden, en behulpzaam voor iedereen. Als iemand probeerd dit tegen te gaan, of er op wat voor manier dan ook voor te zorgen dat dit niet het geval is, kan deze persoon een ban verwachten.

Kijk, je kunt best irritant en vervelend zijn, maar nog wel zorgen dat je overal nog wel volgens de regels gaat. In theorie ben je dan goed bezig, maar in de praktijk, is dat natuurlijk niet de bedoeling.

Sharp schreef:
[...]De admins zijn hier om escalatie te voorkomen, jij maakt het alleen maar erger. Stop gewoon met dit geshit en verwijder dit topic.
Ja, als het zo doorgaat kan dit best wel eens gaan gebeuren.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:30
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Kijk, je kunt best irritant en vervelend zijn, maar nog wel zorgen dat je overal nog wel volgens de regels gaat. In theorie ben je dan goed bezig, maar in de praktijk, is dat natuurlijk niet de bedoeling.

Kijk es naar regel 5, die is misschien van toepassing voor hem:

Het is verboden te flooden of de website op een andere manier kwaadwillig te beinvloeden. (ban)

Onder kwaadwillig te beinvloeden versta ik ook de sfeer verzieken.

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:35
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

In theorie zouden wij die regels kunnen overtreden, maar waarom zouden we?

Wij willen ook proberen om de site gezellig te houden, en behulpzaam voor iedereen. Als iemand probeerd dit tegen te gaan, of er op wat voor manier dan ook voor te zorgen dat dit niet het geval is, kan deze persoon een ban verwachten.

[...]Ja, als het zo doorgaat kan dit best wel eens gaan gebeuren.

Het probleem is dat dan in 'thoerie' als in 'praktijk' ik een waarschuwing moest krijgen en geen ban, het is een totaal andere kant van aan zien bij iemand wanneer je een ban hebt gehad dan dat je 0% of 5% hebt. Wanneer men mijn profiel bekijkt denkt men direct dat ik iemand ben die ieder verwerpt terwijl ik liever mensen help en mensen iets gun dan geassuceerd.

Én dat weet jij ook goed genoeg, dus je weet ook gerust wel waar toe ik in staat ben, maar doe ik dat? Nee, precies.
Ik kon ook een proxy gebruiken en een nieuw account aanmaken tijdens de ban, maar deed ik dat? Nee.

Het zijn maar voorbeelden maar dat houd mij wel in míjn recht tégen jullie regels, ik heb geen regels overtreden, heb ik dat wel wil ik een regel nummers of wet artikelen, krijg ik dat niet vertel jezelf al dat mijn ban niet terecht was en zouden mijn percentages verwijderd moeten worden.

Het is gewoon niet aan te nemen dat ik na een bug melden, een oplossing geef, help met het dichten er van, help met weet ik niet wat en dan na een tip, die goed bedoeld was, niet beledigend ( dat wel beledigend opgevat is, maar ik zie de belediging weer niet? ) dat je een ban krijgt en het zwart schaapje wordt van de website.
Terwijl je gewoon mensen wilt helpen en mensen liever iets gunt dan er zelf mee van door gaat.

Sharp schreef:

[...]
Onder kwaadwillig te beinvloeden versta ik ook de sfeer verzieken.

Ga even ergens anders nutteloos posten, ik probeer iets duidelijk te maken en heb geen 'kwaadwillige' gedachtes of 'slecht' taalgebruik gebruikt in mijn berichten.

Wouser schreef:

Omfg ik ga dit echt niet lezen hoor wat een discussie maar tja wat ik even wou zeggen

Hou even op en laten we vriendjes zijn [Afbeelding]

Zorg dan even dat je de discussie niet verpest, dank u.

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 17:40]
Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:39
💸+
Bewerken Quote

Omfg ik ga dit echt niet lezen hoor wat een discussie maar tja wat ik even wou zeggen

Hou even op en laten we vriendjes zijn

Bas
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:49
💸+
Bewerken Quote

GO RENE! GO RENE! GO RENE!! *CHEER*

Ow mocht de discussie niet verpesten.. sorry...

Maak ze af Rene!!

[Laatst bewerkt door Bas op zaterdag 13 januari 2007, om 17:52]
Saven
admin
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 17:59
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Krijg je voor het vinden van een bug tegenwoordig ook al een ban?
Het wordt steeds leuker hier.

Regel die ik overtreden had?
NL Wet?

Ik vind mijn percentage niet zo erg mooi staan.
Dit is een mening, buiten alles uiteraard.

Het gaat hier dan ook niet om Matrox, dus ik zie het nut van je Mod-break niet in.
Ik wil gewoon duidelijkheid over mijn zogenaamd geschonden regels.

Dáárnaast, krijg je anderwijs 70% voor het vinden van een bug, als het weer niet is van de onterechte ban, is dat ook weer onterecht.
Wánt de bug is uitgelegd door mij, en ik heb je d'r nog bij geholpen ook, wat een logica hier.

Oke nu ben ik het zat

1) 70% is standaard na een ban
2) je post alleen maar irriterende berichten
3) niemand hier mag je op je kontlikker bas en webtijn na
4) mijn wil is hier wet op deze website, als ik iemand een ban geef of een van mijn admins, en ik keur dan goed dan heb jij niks te zeiken van dat het nergens in de regels staat
5) je kunt nu normaal overal doen en niet van die domme discussies uitlokken anders krijg je inderdaad een permanente ban

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:01
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Oke nu ben ik het zat

1) 70% is standaard na een ban
2) je post alleen maar irriterende berichten
3) niemand hier mag je op je kontlikker bas en webtijn na
4) mijn wil is hier wet op deze website, als ik iemand een ban geef of een van mijn admins, en ik keur dan goed dan heb jij niks te zeiken van dat het nergens in de regels staat
5) je kunt nu normaal overal doen en niet van die domme discussies uitlokken anders krijg je inderdaad een permanente ban

Lekker professioneel.

Saven
admin
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:01
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Lekker professioneel.

Wij zijn geen wannabe professionele website zoals jouw websites wel zijn

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:02
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Wij zijn geen wannabe professionele website zoals jouw websites wel zijn

Like döh, je bent loser, 't is dat je 't zelf zegt.
Dus, ban mij even, wil je?

[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 18:17]
Bas
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:25
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Doeg Rene

Bwah!

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:28
💸+
Bewerken Quote

Rene~!!!~~!!~~!!! schreef:

[...]

weer eentje minder, eerste verbannen persoon op saven.nl ( op webtijn na dan, maar die een unban heeft gehad)

[Laatst bewerkt door Badeendje op zaterdag 13 januari 2007, om 18:31]
HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:36
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Daag
Het was neit leuk je hier te hebben

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 18:50
💸+
Bewerken Quote

Doei René

Saven
admin
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 19:00
💸+
Bewerken Quote

Als je rene uit wilt zwaaien maak je maar een onzin topic ofzo waarin de rest ook kan reageren
Hier kan nu wel een slotje op

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 13 Jan 2007, 20:12
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, aan de ene kant wordt je genaaid , maar aan de andere kant, het leven is oneerlijk, dat zul je nog veel tegen komen en daar moet je mee leven. Dit is saven's site. Hij en de admins bepalen wat hier gebeurt, of dit nu eerlijk is of niet.

Kijk jij snapt het, het is óns beleid, en daar heeft de Nederlandse wet die jij er steeds bij haalt niks mee te maken. Als ik opeens zin heb om iemand een ban te geven, waarom zou ik dat niet mogen doen? Het is immers toch mijn site? (in dit geval dan van Saven, maar dat doet er nu niet toe).

Rene schreef:

[...]

2 Bans, excuseerd u mij?

[...]

Komt door die goede rechtvaardigheid hier.

Ja, 2 bans ja. En nu 3.

En wie heeft ooit gezegt het dat leven (danwel internet) rechtvaardig is?

Rene schreef:

Ga jij leden naien en eigen-rechter spelen zul je nooit een populaire website krijgen en zul je alleen maar aan gezien worden als volkomen prut site, en zolang hij dat wilt houden.

Goh, zou het hier dan net zo'n prutsite worden als jij een prut-host bent?

Maargoed, dat was het laatste wat ik hier over kwijtwou, en anders moet je maar een discussie topic openen over je strafblad waar je het niet mee eens bent. Ow wacht, je bent verbannen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login