Florian schreef:
In theorie zouden wij die regels kunnen overtreden, maar waarom zouden we?
Wij willen ook proberen om de site gezellig te houden, en behulpzaam voor iedereen. Als iemand probeerd dit tegen te gaan, of er op wat voor manier dan ook voor te zorgen dat dit niet het geval is, kan deze persoon een ban verwachten.
Kijk, je kunt best irritant en vervelend zijn, maar nog wel zorgen dat je overal nog wel volgens de regels gaat. In theorie ben je dan goed bezig, maar in de praktijk, is dat natuurlijk niet de bedoeling.
[...]Ja, als het zo doorgaat kan dit best wel eens gaan gebeuren.
Het probleem is dat dan in 'thoerie' als in 'praktijk' ik een waarschuwing moest krijgen en geen ban, het is een totaal andere kant van aan zien bij iemand wanneer je een ban hebt gehad dan dat je 0% of 5% hebt. Wanneer men mijn profiel bekijkt denkt men direct dat ik iemand ben die ieder verwerpt terwijl ik liever mensen help en mensen iets gun dan geassuceerd.
Én dat weet jij ook goed genoeg, dus je weet ook gerust wel waar toe ik in staat ben, maar doe ik dat? Nee, precies.
Ik kon ook een proxy gebruiken en een nieuw account aanmaken tijdens de ban, maar deed ik dat? Nee.
Het zijn maar voorbeelden maar dat houd mij wel in míjn recht tégen jullie regels, ik heb geen regels overtreden, heb ik dat wel wil ik een regel nummers of wet artikelen, krijg ik dat niet vertel jezelf al dat mijn ban niet terecht was en zouden mijn percentages verwijderd moeten worden.
Het is gewoon niet aan te nemen dat ik na een bug melden, een oplossing geef, help met het dichten er van, help met weet ik niet wat en dan na een tip, die goed bedoeld was, niet beledigend ( dat wel beledigend opgevat is, maar ik zie de belediging weer niet? ) dat je een ban krijgt en het zwart schaapje wordt van de website.
Terwijl je gewoon mensen wilt helpen en mensen liever iets gunt dan er zelf mee van door gaat.
Sharp schreef:
[...]
Onder kwaadwillig te beinvloeden versta ik ook de sfeer verzieken.
Ga even ergens anders nutteloos posten, ik probeer iets duidelijk te maken en heb geen 'kwaadwillige' gedachtes of 'slecht' taalgebruik gebruikt in mijn berichten.
Wouser schreef:
Omfg
ik ga dit echt niet lezen hoor wat een discussie
maar tja wat ik even wou zeggen
Hou even op en laten we vriendjes zijn [Afbeelding]
Zorg dan even dat je de discussie niet verpest, dank u.
[Laatst bewerkt door Rene op zaterdag 13 januari 2007, om 17:40]