kijk op [url=http://www.wietforum.nl[/url]
Ik zit er ook. Had eerst cocaplanten, maar zijn een beetje dood gegaan. Kom er nog wel eens om wat rond te kijken en heb me behoorlijk ingelezen in van alles als je vragen hebt over iets, stel ze dan.
LSD is een hallucinogeen middel, wat betekent dat je er erg van gaat trippen. LSD zelf is erg agressief maar erg ongevaarlijk. Wat ik ermee bedoel is dat je er maar een klein druppeltje van op je tong hoeft te leggen om 12 uur te trippen. Meestal zit de druppel op een soort postzegel.
Trippen op hallucinogene middelen moet je alleen doen als je goed bent ingelezen en voldoende weet over de drug. Als ik jou was zou ik zeker een sitter (of 2) nemen. die hebben zich ook goed ingelezen en weten wat je moet doen. Je moet totaal geen verplichtingen hebben of angsten dat je ouders erachter komen. Dan kan je in een bad trip belanden. Tevens moet je ook altijd met de trip meegaan. Denk je dat het te erg wordt, dan wordt het nog erger. Ga je lekker rustig zitten en eet je even wat en laat je jezelf meevoeren, gaat alles goed. Ik geef je geen leeftijdslimiet, aangezien je dat zelf moet bepalen. Trippen doe je pas als je er klaar voor bent, niet omdat je er zin in hebt. Zeker niet de eerste keer. je moet ook alles afweten van de gezondheid van je geest, niet van je lichaam. Zit er schizofrenie in je familie, laat je dan eerst testen. Trippen met lsd en schizofrenie kan betekenen dat je totaal gek wordt.
trippen kan dus heel leuk zijn, maar wees voorbereid.
Raad je eerst aan om te wachten totdat je er klaar voor bent, dus ongeveer rond je 18e of 21e. Lees je intussen goed in en bereid je voor. als je dat nu nog wilt... Dan raad ik je eerst aan om met iets anders te beginnen. LSA of paddo's ofzo.
wat betreft de "het is drugs dus ongezond-kwestie". alcohol is een drug en nicotine ook. Zelfs caffeine. Ik zal thuis even een mooi plaatje opzoeken zodat iedereen kan zien hoe de lijn loopt tussen harddrug (alcohol, nicotine en heroine enz) en softdrugs (wiet, LSD).
harddrugs betekent niet dat het sterk is, maar of het ongezond is.
en ja, ik drink alleen af en toe een biertje (of wat meer )