Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Mijn eerste mixtape

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey savenerds,

Ik zat er over na te denken een keer een echt lange sessie te draaien en op te slaan. Oftewel; een mixje maken van +- een uur. Kunnen jullie me hier wat tips voor geven? Dan heb ik het niet over de software (want ja, ik ben zo'n noob die op me pc draait en virtual dj gebruikt) maar over de opbouw van de tracklist, de overgangen, hoe je het in vredesnaam vol kan houden om een uur lang achter je pc plaatjes te draaien en hoe ik tenslotte makkelijk die ene grote mp3 weer makkelijk splits tot ik alle nummers apart heb (ik haat namelijk zelf ook als ik zo'n mix van een uur op me pc heb staan. Dan weet ik nooit naar wat ik aan het luisteren ben.)

Boris,

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:11
💸+
Bewerken Quote

Draai fatsoenlijke muziek en geen breakcore oid.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:14
💸+
Bewerken Quote

Matt, ik ga niet voor een groot publiek draaien ofzo. Ik ga gewoon een mix maken voor de breakcore liefhebber. Dus je hoeft niet bang te zijn dat ik hem hier upload .

BaXiess
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:23
💸+
Bewerken Quote

drum and bass 4 life? maak een drum n base mixtapje, veel vetter

Maarten
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:35
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Draai fatsoenlijke muziek en geen breakcore oid.

Man zeik niet, ga jij maar klassieke muziek luisteren. Iedereen zijn eigen stijl. Op een hardcore feest gaan ze toch ook geen hip/hop draaien dus zeik niet.

Tadnecty
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:58
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Man zeik niet, ga jij maar klassieke muziek luisteren. Iedereen zijn eigen stijl. Op een hardcore feest gaan ze toch ook geen hip/hop draaien dus zeik niet.

Lijkt mij best wel leuk...

In een keer de Notenkraker op een hardcore-feest

Al die gezichten-O_

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 20:16
💸+
Bewerken Quote

Klotezooi. Ik heb mijn mix afgemaakt. Ik ben er verdomme een uur mee bezig geweest. En WTF dan slaat ie hem verkeerd op. Nu kan ik er dus niets meer mee . Verdomme.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 20:53
💸+
Bewerken Quote

Ownt xD

Santi
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 20:54
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Klotezooi. Ik heb mijn mix afgemaakt. Ik ben er verdomme een uur mee bezig geweest. En WTF dan slaat ie hem verkeerd op. Nu kan ik er dus niets meer mee . Verdomme.

converteren kan ook niet meer?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:16
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

drum and bass 4 life? maak een drum n base mixtapje, veel vetter

Gozert, het is gewoon drum'n bass hoor Dat we naar Basic Base zijn geweest betekent niet dat het genre zo heet
Google maar eens op drum&base

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:49
💸+
Bewerken Quote

ok ik ga hier dan dus de 1e ontopic reactie posten: Opsplitsen kán met audacity, is niet ideaal maar het kan wel.

BaXiess
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 22:03
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Gozert, het is gewoon drum'n bass hoor Dat we naar Basic Base zijn geweest betekent niet dat het genre zo heet
Google maar eens op drum&base

huh hee ja XD bij men itunes staat overal bij genre drum n base volgens mij, base ziet er ook veel vetter uit dan bass maar excuse moi

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 13:50
💸+
Bewerken Quote

Haha, TS je laat me lachen, goeie grap . Jij en mixen

Modbreak

raadsel: wie hier met de letters s, u, m en a in zijn naam krijg hier zometeen procenten voor...?

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 15:02
💸+
Bewerken Quote

@ Modbreak, BLUF!

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 15:47
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
converteren kan ook niet meer?

Ik zou het niet zeker weten. Het is een .bin file geworden, dus ik neem aan van niet meer.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 15:49
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Haha, TS je laat me lachen, goeie grap . Jij en mixen

Je hebt nog nooit een mix gehoord van borissoad?
Dus lijkt me sterk dat je er nu al een oordeel op kan hebben.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 16:01
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Geen idee of ik er wel 1 wil horen

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:02
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Geen idee of ik er wel 1 wil horen

Geloof me. Dat wil je niet. . Tenzij je heel wat kan hebben. Ik luister breakcore en de wat hardere drum and bass (en dubstep maar dat is weer een heel ander verhaal ), drum and bass is nog wel te doen, maar voor breakcore moet je echt heel erg open staan wil je het leuk vinden. Tja, het is de aggresie en snelheid en de variatie waardoor ik breakcore leuk vind. Maar ik heb even gekeken. Er zijn nu dus twee files ontstaan. eentje is een .cue file en de andere een .bin (ik zou geen flauw idee hebben wat ik met die twee aan moet... )

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:04
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

ik kan met anders ook wel iets soortgelijks herinneren met DJ Matt die tot nu toe ook nog nooit een mix heeft laten horen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:05
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
ik kan met anders ook wel iets soortgelijks herinneren met DJ Matt die tot nu toe ook nog nooit een mix heeft laten horen.

Ik heb me mix wel geupload! Zoek maar eens even in 'de lounge' als je het wilt horen

BaXiess
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:06
💸+
Bewerken Quote

je hebt een liedje in een bin en cue file gezet?? bin en cue file's zijn dvd files en je kan ze streanen met deamon tools

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:07
💸+
Bewerken Quote

WAT? Hoe heb ik in godsnaam dat nou weer voor elkaar gekregen... . Maar met Deamon kan ik ze afspelen/herstellen?

BaXiess
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 19:05
💸+
Bewerken Quote

naja dan kan je je cue en bin file laten draaien alsof het een dvd is die je in je computer hebt gegooid en dan afspelen inderdaad, dus denk dat je dan je mix wel terug kan krijgen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 20:53
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]

Heeft 'ie wel

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 23:21
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

naja dan kan je je cue en bin file laten draaien alsof het een dvd is die je in je computer hebt gegooid en dan afspelen inderdaad, dus denk dat je dan je mix wel terug kan krijgen

Weet je of er dan ook weer een manier is om de audio ervan te rippen?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login