Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Bespeel je zelf een instrument?

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 13 Oct 2008, 23:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
2 jaar lang noten les met combinatie blokfluit gehad. Zodat je noten kon horen enzo, dus ja dan leer je wel blokfluit spelen. Heb het nooit echt leuk gevonden. Maar dat ik noten kan lezen en dergelijken is wel relaxt

AMV heet dat , heb ik ook gehad.

Hihaho
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 17:05
💸+
Bewerken Quote

ik bespeel niks

Died
Geplaatst op: 14 Oct 2008, 23:22
💸+
Bewerken Quote

Hmm, ik speel piano. Het is idd wel handig om noten te kunnen lezen. Toen ik nog muziek had ( op school ) had ik een voorsprong op de anderen. Het het uiteindelijk met een 9 afgesloten, want je moest keyboard kunnen spelen, en noten lezen.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 09:32
💸+
Bewerken Quote

ik ben mezelf soort van Elektrische gitaar aan 't leren gewoon simpel gitaar tabs + akkoorden leren

Ik weet wel het nodige ervoor om dit te doen tho

Tadnecty
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 10:05
💸+
Bewerken Quote

3 jaar blokfluitles gehad (en meer, zie vorige post).

Was zeg maar een talent in blokfluit. Jammer is het niet echt cool en kan je er geen vette rock mee spelen

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 10:51
💸+
Bewerken Quote

Ik heb 2 jaar blokfluitles gehad. Daar doe ik nu niks meer mee. Daarna ging keyboard spelen (stuk of 5,4 jaar gedaan). Keyboard ben ik nu nog mee bezig, en sinds 2 jaar neem ik daar ook piano bij.

DJVG

Geplaatst op: 15 Oct 2008, 14:37
💸+
Bewerken Quote

Heb 5 jaar trompet gespeeld....maar ben ik maar mee gestopt, geen zin meer in...

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 21:35
💸+
Bewerken Quote

Telt producen in Qubase/FL Studio ook? Dan moet je wel noten in piano roll invoeren

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 22:14
💸+
Bewerken Quote

Keyboard. Maar vind er vaak geen kloot aan (ligt er heel erg aan welk nummer ik moet oefenen). Tja, ik produce wel met fl, maar op zwerverniveau. Eigenlijk is alles wat ik maak op zwerverniveau.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login