ja ik weet: er is al een kudo-knop, maar het zou toch makkelijker zijn als die onder de naam van degene zou komen en niet in het profiel. Dus als je iets vets leest, druk je meteen op kudo-knop.
en misschien een kudoknop voor de minkudo (voor Timm, joepel en robertenzo!)
[...]
Waarom dagelijks resetten? Dat slaat nergens op goed ideetje, moet vast ook niet zo moeilijk zijn. Die -kudo knop is ook zeker een goed idee
Omdat hij met hetzelfde system verder wil gaan, zoals ik opmaak uit zijn post.. en dan kan je dus maar 1 keer aan iemand een kudo geven totdat Saven het emm "reset" ofzo.. ik weet niet precies hoe het heet =(
Ja want hier duurt nu een dag iets van 7 weken. Van die -kudo zie ik zeker het nu van in. Dat andere maakt me niet zoveel uit, ik geef bijna nooit kudo's. En 1x klikken is ook geen moeite.
[...]
Omdat hij met hetzelfde system verder wil gaan, zoals ik opmaak uit zijn post.. en dan kan je dus maar 1 keer aan iemand een kudo geven totdat Saven het emm "reset" ofzo.. ik weet niet precies hoe het heet =(
met dit systeem kan je gewoon elke dag weer kudo's geven? Vind ik een goed gegeven.
Je kan ook gewoon een berichtrating geven met een + of een -
Soort reactie waardering waarvan je kan zeggen; hier heb ik wat aan, of; wtf reageer je?, of is dat weer te.
Kudo's boeien me eigenlijk helemaal niets. Ik weet dat ik hier niet op handen gedragen word, daar heb ik geen kudo's voor nodig om me dat duidelijk te maken. . Maar het is op zich wel een goed idee.