Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

YT strange voices he can make

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 15:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tja. Ik verveelde me. Had een half-uurtje over. En ik zag het volgende filmpje (en de andere delen):

Beetje met fruity loops zitten kloten en wat volgt is dit (heb alleen drums en geluiden uit het filmpje gebruikt):

Het is zwerver, ik weet het. Maar ik wou het toch even delen

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 15:51
💸+
Bewerken Quote

Omg, op het feit na dat je levenloos bent is dit echt slecht. Matt's mixes die we nog nooit gehoord hebben zullen wss zelfs beter zijn.

En wat doet die persoon met dat paardenhoofd op de achtergrond, hopelijk niet je moeder met haar fetisch he?

Modbreak

nounounou iets aardiger kan ook he

[Laatst bewerkt door Christan op zaterdag 18 oktober 2008, om 16:01]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 16:18
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

Matt's mixes die we nog nooit gehoord hebben zullen wss zelfs beter zijn.

!!
Nee dat kan niet.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 19:49
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
!!
Nee dat kan niet.

Toch wel.

Melvin
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 23:36
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

Omg, op het feit na dat je levenloos bent is dit echt slecht. Matt's mixes die we nog nooit gehoord hebben zullen wss zelfs beter zijn.

En wat doet die persoon met dat paardenhoofd op de achtergrond, hopelijk niet je moeder met haar fetisch he?

Het kan nooit slechter dan matt's zijn mix alleen als jij mixt

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 23:43
💸+
Bewerken Quote

Kheb nog nooit wat van matt gehoord, dus kweet ook niet hoe goed hij is

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 18 Oct 2008, 23:45
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Kheb nog nooit wat van matt gehoord, dus kweet ook niet hoe goed hij is

Matt is da bomb, zijn skills zijn 'WOW!'

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 12:21
💸+
Bewerken Quote

Ik heb ook nooit gezegd dat het goed was. En ten slotte neem ik aan dat matt mixt met cd spelers of iets als virtual dj. Dit is met fl gemaakt en is dus in de verste verte niet te vergelijken met die shit. Dit is slecht, ja. En houd je bek over me moeder . En WTF levenloos? een half uurtje hier in steken zou ik niet levenloos noemen. En Cristian, ik daag jou uit om een remix te maken (met fl) van een of ander filmpje van youtube. En gebruik maar eens alleen de geluiden uit dat filmpje. Kijken of je me pwnt (waarschijnlijk wel, maar ja.)! Oh en omdat je dit slecht vindt stempel je meteen de hele breakcore scene als slecht af. Oftewel; sta eens wat meer open voor andere muziekstijlen. DAt je het niet leuk vindt is een ding, maar als je zo bekrompen bent dat je meteen een hele muziekstroming als 'slecht' durft af te stempelen is iets heel anders.

[Laatst bewerkt door BorisSoad op zondag 19 oktober 2008, om 12:23]
Bart
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 12:31
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ik heb ook nooit gezegd dat het goed was. En ten slotte neem ik aan dat matt mixt met cd spelers of iets als virtual dj. Dit is met fl gemaakt en is dus in de verste verte niet te vergelijken met die shit. Dit is slecht, ja. En houd je bek over me moeder . En WTF levenloos? een half uurtje hier in steken zou ik niet levenloos noemen. En Cristian, ik daag jou uit om een remix te maken (met fl) van een of ander filmpje van youtube. En gebruik maar eens alleen de geluiden uit dat filmpje. Kijken of je me pwnt (waarschijnlijk wel, maar ja.)! Oh en omdat je dit slecht vindt stempel je meteen de hele breakcore scene als slecht af. Oftewel; sta eens wat meer open voor andere muziekstijlen. DAt je het niet leuk vindt is een ding, maar als je zo bekrompen bent dat je meteen een hele muziekstroming als 'slecht' durft af te stempelen is iets heel anders.

Hoeveel ga je van dit verhaal waarmaken?

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 13:29
💸+
Bewerken Quote

Wat moet ik waarmaken? Ik heb toch niets gezegd dat ik iets ging doen? . Ik was ff pissig op christian. Maar ja, nu ben ik wel weer bij getrokken hoor . Als je dit slecht vindt, dan heb je gelijk. Maar als je het slecht vindt omdat je de muziekstijl niet kent moet je eerst even goed luisteren voordat je me gaat afzeuren

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 13:30
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Geblaat, gejank..
..
En Cristian, ik daag jou uit om een remix te maken (met fl) van een of ander filmpje van youtube. En gebruik maar eens alleen de geluiden uit dat filmpje. Kijken of je me pwnt (waarschijnlijk wel, maar ja.)!
..
Nog meer geblaat en gezeik..
..

(rofl) HAHAHAHHAHA

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 14:55
💸+
Bewerken Quote

Omg..

Doe maar niet, ik heb FL niet eens op me pc staan.
Remixen met FL is pauper.

Ik heb ook niet zo'n prof. setup staan en ik ga me ook niet verdiepen in dat remixen. Dus jammer maar helaas, ik doe niet mee

[Laatst bewerkt door Christan op zondag 19 oktober 2008, om 14:55]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 18:23
💸+
Bewerken Quote

Remixen met fl is pauper, idd. Maar je kan er wel een creatie maken die meer van jezelf is dan dat je twee nummers door elkaar mixt. Maar je moet toegeven; dat eerste filmpje van die maniak is wel geniaal (dus niet die van mij, want die vinden jullie toch maar pauper)

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 18:34
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Remixen met fl is pauper, idd. Maar je kan er wel een creatie maken die meer van jezelf is dan dat je twee nummers door elkaar mixt. Maar je moet toegeven; dat eerste filmpje van die maniak is wel geniaal (dus niet die van mij, want die vinden jullie toch maar pauper)

Geniaal? Ik vind het 1,39 verneukte minuten.

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
@spacende gast in 1e filmpje: Pauper fagget?

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 20:17
💸+
Bewerken Quote

Ja die pauper fagget. Ach, kom zeg. Check zijn hoofd dan! Ik bedoel, als je zo aankijkt kan je hem toch niets weigeren? ?

Tadnecty
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 21:01
💸+
Bewerken Quote

Dat eerste filmpje maakt mn avond echt goed
Ik zie hem gewoon al in de klas zitten, vlak voor de leraar

GE-WEL-DIG

Neem bijvoorbeeld die ene op 1:12. Die moet je gewoon vlak voor de meest achterlijk strenge leraar zetten.

Meesterlijk gewoon

[Laatst bewerkt door Tadnecty op zondag 19 oktober 2008, om 21:02]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 19 Oct 2008, 21:03
💸+
Bewerken Quote

Goed, het is dan niet mijn filmpje wat je blij maakt, maar gelukkig maakt dit topic tenminste iemand blij.

DJVG

Geplaatst op: 20 Oct 2008, 09:27
💸+
Bewerken Quote

Het niveau daalt weer..rot eens op met die pauper filmpjes en post eens dingen waar we iets aan hebben, de halve database van saven staat vol met robertenzo en matt shit, als daar ene BorisSOA ook nog bij komt wordt het hier niet leuker.

Dus, deel iets nuttigs of ga lekker bij Mastaline zitten, want als er één forum pauper topic's heeft zijn het wel die kiddo's daar!

regels schreef:
11. Het is niet toegestaan om nutteloze berichten te plaatsen. (+25%)

[Laatst bewerkt door DJVG op maandag 20 oktober 2008, om 09:29]
Hihaho
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 12:46
💸+
Bewerken Quote

dat 1ste filmpje is al is gepost

Tadnecty
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 15:18
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Het niveau daalt weer..rot eens op met die pauper filmpjes en post eens dingen waar we iets aan hebben, de halve database van saven staat vol met robertenzo en matt shit, als daar ene BorisSOA ook nog bij komt wordt het hier niet leuker.

Dus, deel iets nuttigs of ga lekker bij Mastaline zitten, want als er één forum pauper topic's heeft zijn het wel die kiddo's daar!

[...]

Ik vond het 1e filmpje dus wél grappig Als jij dat niet vind, rot je maar lekker op uit dit topic en ga je je in een ander topic vervelen. Kom op man, als je iets niks aan vind ga je toch iets anders lezen.

Weet je, het topic was hier tenminste nog leuk, totdat JIJ hier de boel een beetje kwam verzieken.

Bart
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 20:34
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]

Hou jij je mond nou maar

Leer jij maar is, dat je niet elke layout gratis voor IMGDumper ( + XHTML basic gemaakt) kan krijgen

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 20:46
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ja die pauper fagget. Ach, kom zeg. Check zijn hoofd dan! Ik bedoel, als je zo aankijkt kan je hem toch niets weigeren? ?

En vuist op zijn face ook niet nee

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 22:12
💸+
Bewerken Quote

Jezus. Ik blijf me verbazen over wat voor mensen jullie zijn. Echt kei-hard. Geen opbouwende kritiek of ook maar iets geven, gewoon meteen beginnen te zeiken. Dan heb ik het nu niet tegen Christian, want die is na zijn eerste post gestopt maar tegen de rest die eigenlijk alleen maar heeft gepost om mij een slecht gevoel te geven. Dus a.u.b. geef me kritiek waar ik iets aan heb in plaats van me avond te verpesten.

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 09:24
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Jezus. Ik blijf me verbazen over wat voor mensen jullie zijn. Echt kei-hard. Geen opbouwende kritiek of ook maar iets geven, gewoon meteen beginnen te zeiken. Dan heb ik het nu niet tegen Christian, want die is na zijn eerste post gestopt maar tegen de rest die eigenlijk alleen maar heeft gepost om mij een slecht gevoel te geven. Dus a.u.b. geef me kritiek waar ik iets aan heb in plaats van me avond te verpesten.

Jij hebt mijn naam verkeerd geschreven

Je moet de volgende keer geen "mix" maken van een filmpje dat van zichzelf al pauper is. Als het orgineel pauper geluiden bevat dan is je "mix" ook pauper. Zoek de volgende keer een nice filmpje op en niet zo'n rare kerel die een beetje loopt de trippen

Stfn
1th
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 09:38
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]

Jij hebt alleen maar kritiek over het niveau. Terwijl je zelf degene bent die het niveau omlaag haalt met al die reactie`s van je. Ik zie jou ook niet echt snel een nuttige reactie plaatsen. Dus stop met zeiken.

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
homo

On-topic:
Opzich voor een half uurtje vind ik het voor 'breakcore' wel een mooi begin, ook al klinkt het nergens naar. Misschien als je je verder erin verdiept dat het beter gaat klinken en de stukken mooier overlopen in elkaar etc. en ik hou wel van een goeie snelle bass die mis ik ook nog wel.

[Laatst bewerkt door Stfn op dinsdag 21 oktober 2008, om 09:46]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login