Volgens mij he, kennen jullie allemaal echt TOTAAL GEEN geschiedenis mbt muziek en weten jullie echt totaal niet hoe dichtbij elkaar het allemaal ligt.
Eigenlijk heeft ieder genre een hardcore. Welke bedoel jij?
Wel, de gabber-hardcore en alles binnen het hoofdgenre "hardcore" wat tot zijn het ontstaan daarvan heeft geleid. Ik doel hiermee dus niet op Hardcore Punk. Ook niet al te mooi, maar altijd beter dan gabber-hardcore
@ Thaan: Alles komt uit de Blues, ik weet en jwz. Maar gabberhardcore mag van mij uit de genenpoel van de muziek worden verwijderd.
Je hoort me helemaal niet klagen over een fatsoenlijke house of trance/techno beat of zelfs een hardstyle-nummertje. Als het maar professioneel lijkt en niet zoals in "Hoi Matt".
Ik vind deze zelf geweldig. Goede opbouw (weet de technische namen er niet van), maar het klinkt gewoon goed.
[Laatst bewerkt door Tadnecty op zondag 26 oktober 2008, om 15:05]
Waarom belachelijk doen over iemand zijn muziekgenre ?
Ieder zijn smaak..
Als jij niet graag hardcore hoort, heb je pech.
Ik luisterde vroeger altijd naar hardcore, maar nu ben ik 'overgestapt' naar punk.
Begin gewoon niet altijd iemand te beoordelen op zijn muziekgenre, want dat is belachelyk.
Waarom belachelijk doen over iemand zijn muziekgenre ?
Ieder zijn smaak..
Als jij niet graag hardcore hoort, heb je pech.
Ik luisterde vroeger altijd naar hardcore, maar nu ben ik 'overgestapt' naar punk.
Begin gewoon niet altijd iemand te beoordelen op zijn muziekgenre, want dat is belachelyk.
Ik vind het nog pokkeherrie. Maar al stukken beter dan gabbercore. Last.fm is trouwens een hele vette site om nieuwe bands te ontdekken die precies je muzieksmaak hebben. Gebruik het al een tijdje. Het draait als een programma op je systray en neemt je muzieksmaak op en geeft dan soortgelijke muziek. echt vet
@ michael: zie mijn vorige post:
Je hoort me helemaal niet klagen over een fatsoenlijke house of trance/techno beat of zelfs een hardstyle-nummertje. Als het maar professioneel lijkt en niet zoals in "Hoi Matt".
Ik vind deze zelf geweldig. Goede opbouw (weet de technische namen er niet van), maar het klinkt gewoon goed.
[Laatst bewerkt door Tadnecty op zondag 26 oktober 2008, om 18:14]
Offspring en Sum 41 betere shit
Punk rock is wel cool ofzo.
Zelf ga ik voor de death-metal en de extreme brutal death metal(grindcore)
Voor de metalheads hier check:
Rompeprop
Leng T'che
Aborted
Gorerotted
Dat is pas echte grindcore xD
iisys schreef:
[...]
BFMV is geen punk
Indeed is meer Emocore
[Laatst bewerkt door Artofdead op zondag 26 oktober 2008, om 21:38]
Ik heb jaren metal/rock/punk geluisterd. Omdat het zo aggresief en snel was. En toen ontdekte ik breakcore en IDM. Hardcore vind ik vaak een beetje te dom (niets tegen jou Maarten) omdat het vaak echt slechts een bass met deuntje is. De 'betere' hardcore (stormtrooper en etc.) kan ik wel beluisteren. Ik snap wel wat mensen aan hardcore vinden, maar geef mij maar een lekker mixtape breakcore.
Ik vind het ook een beetje battle of the genres worden. En ik kan je verklappen: er is geen winnaar. Elke muziekgenre heeft zijn sterke en zwakke punten en zijn eigen gevoel. Er is niet zoiets als; het beste gevoel.