Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Kan er iemand met ...

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 13:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey hallo lieve Jeffrey122!

Ik ben blij dat je je even laat gaan, dit vind ik heel goed van je mijnjongen! Als allereerst wil ik je mede delen dat je niet de enige bent met dit soort verschijnsels! (Onthoud dat je er niet alleen voor staat!!)
Wel leuk trouwens dat je vader's klacht ook in het hondengezeikrijtje staat.
Anyway ik laat me even een beetje mee slepen.. we hebben hier in Nederland een speciale plaats waar jij geholpen kunt worden met al je problemen! (Ja dat is echt waar hoor!!!)

Ik raad je aan eventjes een afspraak te maken met de Van Mesdagkliniek! Veel succes kutkneus.

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 13:19
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Hey hallo lieve Jeffrey122!

Ik ben blij dat je je even laat gaan, dit vind ik heel goed van je mijnjongen! Als allereerst wil ik je mede delen dat je niet de enige bent met dit soort verschijnsels! (Onthoud dat je er niet alleen voor staat!!)
Wel leuk trouwens dat je vader's klacht ook in het hondengezeikrijtje staat.
Anyway ik laat me even een beetje mee slepen.. we hebben hier in Nederland een speciale plaats waar jij geholpen kunt worden met al je problemen! (Ja dat is echt waar hoor!!!)

Ik raad je aan eventjes een afspraak te maken met de Van Mesdagkliniek! Veel succes kutkneus.

Heey kutkneus alles goed?
Voor al je problemen ga je hier heen [url]http://www.kenniscentrumcrossover.nl/handicap/probleemgedrag/moeilijk[/url]

lamzak.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:05
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]

Heey kutkneus alles goed?
Voor al je problemen ga je hier heen [url]http://www.kenniscentrumcrossover.nl/handicap/probleemgedrag/moeilijk[/url]

lamzak.

Stuur mij er niet heen drol. De TS is op het verkeerde forum.

WTF denk jij nou? Dat ik begrip moet hebben voor een dumbass van 13jaar op een forum zoals saven.nl?!

Kenker op, er zijn miljoenen fora's op het internet ieder gericht op een bepaald doel en deze meneer pas hier duidelijk niet tussen met zijn zielig probleempje. Als jij het er ook niet mee eens bent zit je fout, en ja ik kan je dat vertellen want ik ben hier actiever dan jij.

Aju met je lamzak.

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:17
💸+
Bewerken Quote

nounou je bent actiever als ik, ligt er totaal aan met wat, Ik denk dat ik actiever op internet ben dan jij, ubernerdje
en daarom zou ik mn bek moeten houden, Blijkbaar heb jij ook een groot probleem dus pas jij hier duidelijk niet tussen,
Is dit miss iets voor je?

Probleem Kinderen ?
Direct Hulp voor Contactproblemen
NL 0909-7272432 / BE 0903-36229

met je aju met je lamzak

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:23
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

nounou je bent actiever als ik, ligt er totaal aan met wat, Ik denk dat ik actiever op internet ben dan jij, ubernerdje
en daarom zou ik mn bek moeten houden, Blijkbaar heb jij ook een groot probleem dus pas jij hier duidelijk niet tussen,
Is dit miss iets voor je?

Probleem Kinderen ?
Direct Hulp voor Contactproblemen
NL 0909-7272432 / BE 0903-36229

met je aju met je lamzak

Oh my god gozer..
Denk voortaan even ná als je wat post. Je spreekt jezelf tegen.
Ik denk dat ik actiever op internet ben dan jij, ubernerdje
Als jij meer tijd doormaakt achter de computer, maakt dat jou een nerd eikel.

Ik heb verder niks nuttigs aan deze discussie met jou toe te voegen. Ik stel voor dat je rustig en eenzaam achter je pc sterft.

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:31
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
Oh my god gozer..
Denk voortaan even ná als je wat post. Je spreekt jezelf tegen.
Ik denk dat ik actiever op internet ben dan jij, ubernerdje
Als jij meer tijd doormaakt achter de computer, maakt dat jou een nerd eikel.

Ik heb verder niks nuttigs aan deze discussie met jou toe te voegen. Ik stel voor dat je rustig en eenzaam achter je pc sterft.

whaha kerel, wat is je echte naam dan regelen we dit wel even anders.
Maar volgens mij heb je echte problemen, en verschuil jij je achter een nick name op internet,

Dan maar het uber nerdje, heb teminste een leven en niet een "ultraspammer als jouw" en ja ik kan je dat vertellen want ik ben hier actiever dan jij."
wie was ook alweer een eikel.

Ik heb verder niks nuttigs aan deze discussie met jou toe te voegen. Ik stel voor dat je rustig en eenzaam achter je pc sterft

Maar dat heb je zoiso niet, en heb je nooit gehad,

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:41
💸+
Bewerken Quote

@ joepel ,, hou gewoon je bek dicht tegen suma..

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:44
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]

Maar volgens mij heb je echte problemen, en verschuil jij je achter een nick name op internet,

Dan maar het uber nerdje, heb teminste een leven en niet een "ultraspammer als jouw" en ja ik kan je dat vertellen want ik ben hier actiever dan jij."

[...]

Leuk dat je lacht in je reactie, dat betekend dat je jezelf grotendeels hebt uitgelachen. +1 voor dat.

Ik verschuilen achter internet? Haha, in de tijd dat jij kansloos op internet bezig ben doe ik nuttige dingen.

Wat ik opmaak uit jouw (jaja, hier is het wel met een 'w' en niet zoals jij het net hebt gebruikt) posts en grammatica is dat je een zeer laag iq en niveau hebt.

Je bent wel een volhoudertje, zeer onrustig en een ontmoeting lijkt me niet zo'n goed idee. In jouw geval dan.

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Tnx Tadnecty lief dat je achter me staat

[Laatst bewerkt door Suma op dinsdag 4 november 2008, om 14:10]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 14:49
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]

[...]

Koop een nieuw toetsenbord en leer Nederlands..

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:21
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
Leuk dat je lacht in je reactie, dat betekend dat je jezelf grotendeels hebt uitgelachen. +1 voor dat.

Ik verschuilen achter internet? Haha, in de tijd dat jij kansloos op internet bezig ben doe ik nuttige dingen.

Wat ik opmaak uit jouw (jaja, hier is het wel met een 'w' en niet zoals jij het net hebt gebruikt) posts en grammatica is dat je een zeer laag iq en niveau hebt.

Je bent wel een volhoudertje, zeer onrustig en een ontmoeting lijkt me niet zo'n goed idee. In jou geval dan.

Stoere jongen, wie zegt dat ik lach, ik typ iets flikker en ja ik lach je hard uit,

Ik ben gewoon met school bezig en af en toe moet ik die onzinnige posts van jouw weer lezen.

En een ontmoeting wil je niet? Ben je bang, Of ben je nou wel een jongen die zich achter zijn PC verschuild? stakkertje

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:24
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]
Stoere jongen, wie zegt dat ik lach, ik typ iets flikker en ja ik lach je hard uit,

Ik ben gewoon met school bezig en af en toe moet ik die onzinnige posts van jouw weer lezen.

En een ontmoeting wil je niet? Ben je bang, Of ben je nou wel een jongen die zich achter zijn PC verschuild? stakkertje

Jonge jonge jonge toch, waar gaat dat heen.

Iedereen die via het internet stoer gaat lopen praten met "kom maar, als ik voor je neus sta schijt je in je box" is zelf hartstikke stoer hoor

Fatsoenlijke en sociale mensen kunnen een meningsverschil gewoon uitpraten. Als je perse wil vechten moet je even door kanaleneiland heen lopen en brand en moord over Alah schreeuwen.

Grow up

[Laatst bewerkt door Guz op maandag 3 november 2008, om 15:24]
Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:25
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]

Iedereen die via het internet stoer gaat lopen praten met "kom maar, als ik voor je neus sta schijt je in je box" is zelf hartstikke stoer hoor

Fatsoenlijke en sociale mensen kunnen een meningsverschil gewoon uitpraten. Als je perse wil vechten moet je even door kanaleneiland heen lopen en brand en moord over Alah schreeuwen.

Grow up

naja, Ze geven allemaal stoere meningen en reacties, Maar echte namen en shiat vind je niet

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:26
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]

Grow up

Mooi gezegd, ik wil nu weer ontopic

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:26
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]
naja, Ze geven allemaal stoere meningen en reacties, Maar echte namen en shiat vind je niet

Jij bent vooralsnog de enige die stoer probeert te doen, maar daar is dit volgens mij niet het topic voor. Als je stoer wilt praten kun je me pmen schatje, ik val op spierbundels

Rik
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:27
💸+
Bewerken Quote

Je hebt gewoon pech.. Dat is het..

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:30
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
Mooi gezegd, ik wil nu weer ontopic

laf

Guz@ pm gayrard maar

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:32
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]

laf

Guz@ pm gayrard maar

Praat eens fatsoenlijk Nederlands en ga eens gauw weg met je klotereacties in dit topic. En lees voortaan mijn berichten eens fatsoenlijk, misschien leer je er nog iets van.

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:34
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Praat eens fatsoenlijk Nederlands en ga eens gauw weg met je klotereacties in dit topic. En lees voortaan mijn berichten eens fatsoenlijk, misschien leer je er nog iets van.

Totaal nederlands maar oke

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:50
💸+
Bewerken Quote

Joepel. 4 letters. STFU
je zal vast wel weten wat het betekent?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 15:51
💸+
Bewerken Quote

Joepel, zip je aidslip. Suma heeft gelijk, dit is niet een forum waar je serieuze reacties moet verwachten over een verhaal over geesten.
Hou nu je mond, je bent irritant.

En ja, ja, ja, ik ga het absoluut nog een keer zeggen, want Joepel, overmorgen is iedereen vergeten wat jij hier, nu, vandaag precies hebt gezegd en hoe stoer je denkt dat je bent. Dus waar het allemaal, zoals altijd, weer op neerkomt, is dit:
NOOOOOOOOOOOOBOOODOYYY FUHUHUCKING CARREEEEES.

TS, doe niet zo naïef. Na zo'n korte tijd kan je hier nog niks over zeggen.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 16:06
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Waarom post je zoiets hier in godsnaam, denk je nou echt dat deze kinders hier er serieus op gaan antwoorden? zie Frenk; Een peuter die net pas plaatjes heeft ontdekt.

Think before you do.

ja dus

OT: Misschien zijn ze bezeten zoals Suma als zei. Net zoals in de exorcist

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 03 Nov 2008, 16:32
💸+
Bewerken Quote

TopicTitel schreef:

Kan er iemand met..

Gezond verstand zeggen dat ik niet helemaal goed bij me kop ben