Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Barack Obama

Rian
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Redelijk logisch dat we geinsterreseerd zijn. Een land creeërt een financieel DRA-MA en trekt ons en de gehele wereld met zich mee. Als je dan niet geinteresseerd bent leef je niet op deze wereld.

Ik ben wel geïnteresseerd, maar na 4x in 5 minuten hetzelfde nieuws te horen op de TV, dan denk ik nu weet ik het wel weer! Verder geef ik alleen maar mijn mening over de 3 tegenstanders.

Saven
admin
Geplaatst op: 06 Nov 2008, 12:13
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Ik ben wel geïnteresseerd, maar na 4x in 5 minuten hetzelfde nieuws te horen op de TV, dan denk ik nu weet ik het wel weer! Verder geef ik alleen maar mijn mening over de 3 tegenstanders.

Je bent gewoon een autist .

Rian
Geplaatst op: 06 Nov 2008, 12:25
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Je bent gewoon een autist .

Right

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 06 Nov 2008, 17:39
💸+
Bewerken Quote

Die amerikanen zijn wel erg betrokken bij hun verkiezingen zeg. Daar kunnen we hier nog wat van leren. Ik heb hier nog nooit iemand gezien die de deuren langs ging om mensen te overtuigen te gaan stemmen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Nov 2008, 18:24
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Die amerikanen zijn wel erg betrokken bij hun verkiezingen zeg. Daar kunnen we hier nog wat van leren. Ik heb hier nog nooit iemand gezien die de deuren langs ging om mensen te overtuigen te gaan stemmen

Do you wanna buy some skunk? Good shit! (bij die stemmen overhaal dinges bij Ali G In Tha House )

Melvin
Geplaatst op: 06 Nov 2008, 19:12
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Do you wanna buy some skunk? Good shit! (bij die stemmen overhaal dinges bij Ali G In Tha House )

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login