Ik vind Kayne West zeker niet slecht. Homecoming was toch ook van hem? Dat nummer was echt geweldig. Dit nummer stelt me echter heel erg teleur. Moet elke R&B/hiphop zanger nu perse in zijn refrein met zo'n door de pc vervormde stem zingen? Het begint echt vervelend te worden. Lil' Wayne, deze gast en ik heb dat truukje nog enkele andere keren gehoord. Niet leuk, kappen met dat gedoe. Is mijn opinie.
[Laatst bewerkt door BorisSoad op donderdag 13 november 2008, om 19:39]
t-pain deed het inderdaad ook. Dan is het nog origineel. Maar als mensen zo onbeschoft durven na te apen verliest dat hele originele zijn effect. Kayne West moet zich schamen.
Ik vind dit eigenlijk best wel een chil nummertje. Is wat anders dan wat je gewend bent van Kanye maar wel chill. Vooral de beat, heel vernieuwend enzo..
Oft: Gaan we nu bij elk leuk liedje een topic maken?
+ Kanye is een entertainer die kan zingen waarom kunnen mensen hier niet gewoon naar het liedje luisteren zonder te bitchen over het effect het gaat over het liedje niet over een paar effectjes.
[Laatst bewerkt door Uniqe op vrijdag 14 november 2008, om 22:08]
+ Kanye is een entertainer die kan zingen waarom kunnen mensen hier niet gewoon naar het liedje luisteren zonder te btichen over het effect het gaat over het liedje niet over een paar effectjes.
Idd. Maar het nummer vind ik gewoon niet echt leuk. Het is niet echt slecht, maar het doet me niets. Vond andere nummers van Kayne West leuker en dat effect verpest het nummer nog wat meer.