Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Club binnenkomen

Syncie
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

18+ laat ik altijd m'n AM(scooter) rijbewijs zien, die is namelijk hetzelfde als auto alleen staat er AM op en geen datum bij auto. 9/10 keer trappen ze daarin. Mja.. dinsdag 18 dus geen gezeik meer.. Gister toevallig nog om legitimatie gevraagd, mocht gelukkig doorlopen.
21+ lukt me vrijwel nooit en als het lukt is het omdat ik 1 van de portiers toevallig ken...

Als je vrienden wat ouder zijn en je loopt met hun mee helpt dat ook meestal wel..

Ohja @ de mensen die altijd zeggen dat ze hem vergeten zijn... Dan zeggen ze helemaal 9/10 nee...

[Laatst bewerkt door Syncie op zondag 23 november 2008, om 19:39]
Jaapje
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 20:04
💸+
Bewerken Quote

Ga je ID vervalsen dan. Ik heb ook altijd eentje bij mij voor de zekerheid, maar er word de laatste tijd niet echt veel meer gecontroleerd (eerder wel zo wegens heel veel boete's enzo).

@boven:
Die kleutertjes waar je het over hebt willen hier echt niet een 18+ discotheek in hoor, en als ze dat willen komen ze hier eeecht niet binnen.

[Laatst bewerkt door Jaapje op zondag 23 november 2008, om 20:08]
Tadnecty
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 20:48
💸+
Bewerken Quote

Was een keer in Enschede bij een maat van me. Die studeert daar. Zouden we even naar Espe-Valley gaan, maar ik heb geen studentenkaart en ik ben 16. Kreeg studentenkaart van iemand van 24 mee en werd zo binnengelaten.

Ook niet stoer gedragen ofzo, gewoon doen alsof je altijd naar een club gaat. En altijd de jongste voor laten gaan, anders kan het voorkomen dat iedereen binnen is en de 16-minner moet dan buiten blijven.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 20:50
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Haha omg dit topic. 90% van jullie mogen nog niet eens een echte club binnen (18+ of 21+) En gaan er wss ook niet eens heen om het te proberen

Ga niet tof doen dan guus Want je komt er zelf niet eens je mocht van je mama niet eens naar de zomerfeesten in nijmegen

Ga jij nou maar niet tof lopen doen, altijd als ik niet kan vraag jij mij om een keer langs te komen en als ik kan kan jij nooit bitch. Verder was ik elke avond op zomerfeesten behalve 1tje

Saven
admin
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 20:52
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Ga jij nou maar niet tof lopen doen, altijd als ik niet kan vraag jij mij om een keer langs te komen en als ik kan kan jij nooit bitch. Verder was ik elke avond op zomerfeesten behalve 1tje

Ik kon elke keer Jij kon steeds niet (L)

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 21:28
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

Snik snik huil huil. Welles! Niettes! WELLES! WAAG het NIET om nog een keer welles te zeggen, anders kom ik met een superspeciale variatie van mijn NOBODY FUCKING CAAAAAARES uitspraak

Artofdead schreef:

[...]
Idd snoeiharde fail
moet je eigenlijk dikke bloody wall of death tegen die kleine kinderen doen met alle 'grotere' mensen.
Dan leren ze het wel

Zat een broertje bij van een van de bandleden en nog meer van dat soort, dus dat was niet zo'n goed idee

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 21:32
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Snik snik huil huil. Welles! Niettes! WELLES! WAAG het NIET om nog een keer welles te zeggen, anders kom ik met een superspeciale variatie van mijn NOBODY FUCKING CAAAAAARES uitspraak

[...]
Zat een broertje bij van een van de bandleden en nog meer van dat soort, dus dat was niet zo'n goed idee

dan zeg je dat ze bij jou 'team' moeten

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 22:04
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

Haha, je had mijn mobiele nummer. Ik mocht jouwe niet en je hebt me een keer onbekend gebeld en verder kon ik je niet meer te spreken krijgen dus het licht bij jou

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Was een keer in Enschede bij een maat van me. Die studeert daar. Zouden we even naar Espe-Valley gaan, maar ik heb geen studentenkaart en ik ben 16. Kreeg studentenkaart van iemand van 24 mee en werd zo binnengelaten.

Ook niet stoer gedragen ofzo, gewoon doen alsof je altijd naar een club gaat. En altijd de jongste voor laten gaan, anders kan het voorkomen dat iedereen binnen is en de 16-minner moet dan buiten blijven.

Volgensmij bedoel je Aspen Valley, zo'n apres-ski tent
Dat van die studentenkaart van een ander persoon ga ik ook eens zeggen tegen vriend, die komt nergens binnen omdat die pas over paar maande 18 word

Roboo
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 22:28
💸+
Bewerken Quote

Bedankt voor de reacties die wel nuttig waren, verder wel grappig dat iedereen hier gaat fappen dat ze een club binnenkomen enzo.

't is nog gelukt gisteravond trouwens.

BaXiess
Geplaatst op: 23 Nov 2008, 23:14
💸+
Bewerken Quote

trouwens even voor de mensen die zeggen van bla bla leeftijds grens is er voor reden bla bla, je kan ook hebben dat je 15 bent en over maandje of 2 16 word, en dat al je vrienden naar een 16+ club gaan omdat zij wel 16 zijn. Dan kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van ik wil mee en dat je dan zoiets als bovenbeschreven technieken () gebruikt.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 08:02
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

trouwens even voor de mensen die zeggen van bla bla leeftijds grens is er voor reden bla bla, je kan ook hebben dat je 15 bent en over maandje of 2 16 word, en dat al je vrienden naar een 16+ club gaan omdat zij wel 16 zijn. Dan kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van ik wil mee en dat je dan zoiets als bovenbeschreven technieken () gebruikt.

Ja maar ik denk dat ze het over kinderen van 12 hebben ofzo die in zulke soort clubs proberen te komen.
Ik denk ook niet dat meeste portiers er veel bezwaar hebben dat als je in een 16+ club komt dat je dan net over 1 maand ofzo 16 wordt.

Roboo
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 08:47
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Ik denk ook niet dat meeste portiers er veel bezwaar hebben dat als je in een 16+ club komt dat je dan net over 1 maand ofzo 16 wordt.

Klopt, zo gaat dat hier dus ook.
Tenzij er politie is, dan staat de security wel streng te controleren.

Stfn
1th
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 13:16
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Haha, je had mijn mobiele nummer. Ik mocht jouwe niet en je hebt me een keer onbekend gebeld en verder kon ik je niet meer te spreken krijgen dus het licht bij jou

Nu wachten we op iisys

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 14:50
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Absoluut irritant Gisteren optreden van een paar bandjes, vet veel 14jarige wannabe emo-kids die later emo-to-the-core worden enz, op een gegeven moment zeggen ze "laten we een pit bouwe!" en dan staan ze daar met 3 mensen rond te rennen, terwijl 10 minuten later - op een veel vetter nummer - de halve zaal meedoet Snoeeeiharde fail.

ehh, jij bent 8?

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 16:50
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

ehh, jij bent 8?

Als je dat serieus neemt.. dan ben je zelf geestelijk 8

Saven
admin
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 19:38
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]

hoezo kon me niet te spreken krijgen msn staat hier bijna de hele dag aan. als ik er dan niet ben lees ik je berichtje wel later heb nooit wat van je vernomen behalve de keren dat ik weer iets aanbood (doornroosje etc)

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Als ze naar je ID vragen kom je meestal niet meer binnen als je te jong bent. Gewoon zelfverzekerd naar binnen stappen voordat ze vragen. En als ze dan toch vragen iets zeggen van: 'WTF? zie ik er zo jong uit ofzo?'. Zal wel niet werken, maar wie weet.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 21:12
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Saven schreef:

[...]
hoezo kon me niet te spreken krijgen msn staat hier bijna de hele dag aan. als ik er dan niet ben lees ik je berichtje wel later heb nooit wat van je vernomen behalve de keren dat ik weer iets aanbood (doornroosje etc)

Fuck it, ik houd het simpel.
NO to the B and an O while we add a BDY <spatie> FUHUHUHUUUUUCKING <spatie> C spoken as a k followed by the rest of AAAAAAAAAAAAAAAAAAREEEEESSSSSSSSSSSSSSS.

iitvp = iisys' terugvindposttag, zodat ik alleen hoef te zoeken naar iitvp en hem direct vind.

Modbreak

je had een typo. kusje saven

[Laatst bewerkt door Saven op maandag 24 november 2008, om 21:56]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 24 Nov 2008, 22:24
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...][...]
....

LOL . Duurde behoorlijk lang voordat ik dat ontraadseld had. ...

Maarten
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 12:57
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
LOL . Duurde behoorlijk lang voordat ik dat ontraadseld had. ...

Ik wist al wat hij bedoelde dus was het niet zo moeilijk.

Stfn
1th
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 13:41
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Ik wist al wat hij bedoelde dus was het niet zo moeilijk.

idd ik wist ook wat er kwam

Tadnecty
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 14:21
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Volgensmij bedoel je Aspen Valley, zo'n apres-ski tent
Dat van die studentenkaart van een ander persoon ga ik ook eens zeggen tegen vriend, die komt nergens binnen omdat die pas over paar maande 18 word

Ja, die ja. Daar kom je alleen binnen als je of 21 bent of een studentenpas hebt.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 14:44
💸+
Bewerken Quote

'Heb hem in mijn auto laten liggen.'

En toch is het een aantal keren gelukt .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login