Ik haat die gast zo hard. Dit is gewoon iemand waarvoor ik hoop dat er een hel bestaat zodat hij eeuwig in het hellevuur kan branden. Wat een klootzak is deze man. Voor degene die hem niet kennen; hij is die dictator in Zimbabwe die de gruwelijkste dingen doet. Flikkert alle blanke boeren uit zijn land en maakt er een puinhoop van. Last king of Scotland gaat ook over deze motherfucker.
Waarom ik dit post? Omdat ik laatst weer hoorde hoe krankzinnige deze gast was en ik even een bash-topic tegen deze gast wou openen ( )....
More than a dozen key figures from Zimbabwe’s main opposition party the Movement for Democratic Change (MDC) were arrested on Sunday after holding an ‘illegal’ prayer rally (for a rundown of the events go here). MDC leader Morgan Tsvangirai is reported to have been severely beaten and tortured by the police—some reports claim that he’s fighting for his life—and it’s probably a pretty safe bet to assume that most of the people arrested weren’t exactly treated hospitably by Robert Mugabe’s thugs.
iemand die zoiets met zijn oppositie doet, doet me verdacht veel denken aan Stalin
Robert Mugabe's militia burn opponent’s wife alive
Uit de times, die Engelse krant. Het is onvoorstelbaar dat zo'n persoon de macht kan krijgen...
[Laatst bewerkt door BorisSoad op donderdag 27 november 2008, om 20:15]