Hey,
Zoals gewoonlijk is de donderdag avond best een saaie ''tv'' avond. Nu is er op RTL 4 ''The ghost whisperer'' zijn er nog mensen die dat net zoals (mij) een leuk, boeiende TV programma vinden? Eigenlijk zou ik jullie mening er over willen weten. Op zich geloof ik het wel en de andere kant ook weer niet... Maar hij is echt populair geworden.
Voor de mensen die hem niet kennen lees hieronder;
Medium Derek Ogilvie zet het onverklaarbare op bijzonder overtuigende wijze aards neer. Theatersessies vormen het uitgangspunt voor deze reeks waarin het bieden van hulp en troost centraal staat. Zonder enige voorkennis staat Ogilvie voor een publiek van ruim driehonderd mensen. In hoog tempo weet hij in no time de aanwezigen te confronteren met de meest persoonlijke, bizarre en ontroerende feiten. Derek beschikt over de gave om contact te maken met geesten van wie hij ongekend gedetailleerde informatie doorkrijgt. Het resultaat is verbluffend concreet en no nonsense. Met de nodige zelfspot en humor weet Derek op zijn bekende confronterende manier mensen te helpen die worstelen met vragen over een overleden dierbare of wachten op een bevestiging dat hun overleden geliefden bij hen zijn
[Laatst bewerkt door JoeyN op donderdag 27 november 2008, om 21:09]