Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Titels bij een mix

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 06 Dec 2008, 11:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo savenerds,

Ik heb een IDM mix gedowload en ik vind hem echt te dope. Het enigste probleem is dat ik geen flauw idee heb waar ik naar aan het luisteren ben. Is er een manier (met programma oid) waardoor wel achter de titels en artiesten kan komen? Want ik vind het best wel stom dat ik eindelijk vette IDM heb gevonden en dat ik dan niet weet van wie het is. Ik weet ook niet welke DJ de mix gemaakt heeft dus dat heeft ook geen zin.... Help mij!

Boris,

Saven
admin
Geplaatst op: 06 Dec 2008, 11:17
💸+
Bewerken Quote

Dan kom je er zomaar achter.
Je kan proberen stukjes te knippen en in zo'n audio herkenninsprogramma te doen. Maar daar ben ik de naam ff van kwijt

Kosty
Geplaatst op: 06 Dec 2008, 18:47
💸+
Bewerken Quote

Je kan proberen met Tunatic...?

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 06 Dec 2008, 22:54
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

Je kan proberen met Tunatic...?

Is dat het programma wat Saven bedoelde? Het is wel wat werk, maar ik heb er ook wel wat voor over. Is er trouwens niemand hier die IDM luistert die mij zo kan vertellen welk nummer door welke artiest is gemaakt? (het viel te proberen ....)

Saven
admin
Geplaatst op: 06 Dec 2008, 23:11
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Is dat het programma wat Saven bedoelde? Het is wel wat werk, maar ik heb er ook wel wat voor over. Is er trouwens niemand hier die IDM luistert die mij zo kan vertellen welk nummer door welke artiest is gemaakt? (het viel te proberen ....)

Nee da's niet diegene die ik bedoelde

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login