Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Opeth - Burden

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 07:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Opeth heeft een nieuw album uit genaamd 'Watershed'.
Een rustig en lekker zacht album.
Opeth bestaat al sinds 1990 maar eerste album kwam in 1995 uit.
Opeth is een mix van harde en zachte metal door elkaar. Met soms vage akkoorden en stukjes wat echt niet op elkaar passen maar dat maakt hun uniek en heeft hun groot geholpen om een van de meest geliefde metalbands te komen die er is.

Maar effe ten zaken, dit vind ik wel een van de beste liedjes op het nieuwe album en wou jullie het laten horen.
(Dit is geen harde metal dit vind ik gewoon lekkere relaxt nummer van hun).
Ik zeg wel alvast dat dit de cutted versie is (Net als bij Porcelain Heart, The Grand Conjalation en Harvest xD)

Laatst ook nog naar optreden van hun geweest was goed optreden alleen voorprogramma zoog xD

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 18:26
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Ach man hou je kanker bek, mensen met zulke reacties horen juist in een isoleercel thuis en frenk krijg eens kanker:w

Gast, kap eens met het posten van Metal, als je niet tegen dit soort reacties kan. Je kan wachten op deze reacties als je dit soort topics maakt. Dat heeft het verleden uitgewezen, en nu dus ook weer. Klaar.

Modbreak

hij heeft wel een punt, neemt niet weg dat anderen zomaar mogen schelden en bashen

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 19:02
💸+
Bewerken Quote

Vind er niet zo veel aan. Maar de rest hoeft er niet zo op te reageren alleen omdat het metal is. Ik vind het nogal bekrompen om je aan een muziekstijl vast te klampen en niet open te staan voor andere muziek. Dus een boycot op metal hoeft van mij niet. .

Headshot
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 19:06
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Vind er niet zo veel aan. Maar de rest hoeft er niet zo op te reageren alleen omdat het metal is. Ik vind het nogal bekrompen om je aan een muziekstijl vast te klampen en niet open te staan voor andere muziek. Dus een boycot op metal hoeft van mij niet. .

Aan de ene kant heb je wel een punt, maar de laatste tijd word er (bijna) alleen maar metal gepost, en daar word je onderhand ook wel gek van.

Kosty
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 19:21
💸+
Bewerken Quote

OT : Een beetje te rustig Liever iets als Sentenced dan..

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 19:50
💸+
Bewerken Quote

Gewoon ontopic blijven dus

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Dec 2008, 21:26
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

[...]
Gast, kap eens met het posten van Metal, als je niet tegen dit soort reacties kan. Je kan wachten op deze reacties als je dit soort topics maakt. Dat heeft het verleden uitgewezen, en nu dus ook weer. Klaar.

Dit is btw niet eens echt metal.
Dit is meer rock, toeminste dit lied van Opeth.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 Dec 2008, 18:44
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Aan de ene kant heb je wel een punt, maar de laatste tijd word er (bijna) alleen maar metal gepost, en daar word je onderhand ook wel gek van.

Klopt. Alhoewel ik er wel tegen kan, kan ik begrijpen dat voor 'metal-haters' de maat eens vol is. Desondanks is dit niet echt metal. Het is vrij rustig en zoals artofdead al zei eerder rock.

BaXiess
Geplaatst op: 10 Dec 2008, 18:49
💸+
Bewerken Quote

Ik had eerlijk gezegd toen ik de titel van het topic zag ook zoiets van 'Neee... niet weer zo'n metal liedje topic ' Dit is inderdaad wel erg rustig voor metal! Hier kan ik wel naar luisteren. Dat solo stukje met keyboard is vet!

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 10 Dec 2008, 19:08
💸+
Bewerken Quote

Het is niet echt mijn smaak
Er zullen vast en zeker een hoop mensen zijn die dit wel mooi vinden Dit is helaas niks voor mij.

?

[Laatst bewerkt door Christan op woensdag 10 december 2008, om 19:09]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 Dec 2008, 20:06
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

Het is niet echt mijn smaak
Er zullen vast en zeker een hoop mensen zijn die dit wel mooi vinden Dit is helaas niks voor mij.

?

eindelijk iemand die zijn mening op een onderbouwde manier kan geven . Enneh /agree.

Rian
Geplaatst op: 10 Dec 2008, 20:08
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
eindelijk iemand die zijn mening op een onderbouwde manier kan geven

Als je naar mensen zoekt die op zulke manier hun mening geeft zit je hier niet goed gast.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 07:26
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Als je naar mensen zoekt die op zulke manier hun mening geeft zit je hier niet goed gast.

Tsjah eerst was dit een veel serieuzer forum xD.
Nu is het steeds aan het dalen qua niveau (ik heb het ook over mezelf hoor en dit is niet tegen iedereen bedoelt natuurlijk)

Stfn
1th
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 07:31
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Tsjah eerst was dit een veel serieuzer forum xD.
Nu is het steeds aan het dalen qua niveau (ik heb het ook over mezelf hoor en dit is niet tegen iedereen bedoelt natuurlijk)

Leuk dat je zegt dat je eigen niveau daalt

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 07:46
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Leuk dat je zegt dat je eigen niveau daalt

Ik geef toeminste toe xD,
Frenk, Joepel enzo niet, die moet en zal terug beledigen omdat ze niet tegen kunnen dat ze kritiek krijgen

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 11:00
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Ik geef toeminste toe xD,
Frenk, Joepel enzo niet, die moet en zal terug beledigen omdat ze niet tegen kunnen dat ze kritiek krijgen

Uh, jawel?
Net zoals Kosty mij laatst zat uit te schelden, en dat ze me hier weg willen hebben, maar toen ik vroeg om argumenten zei hij wou hij opeens stoppen. En ja, ik geef zelf ook toe, dat de laatste tijd meer '' reacties komen, meestal leuk, maar soms ook niet. En dan doe ik dat dus ook niet.

Kosty
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 13:28
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Uh, jawel?
Net zoals Kosty mij laatst zat uit te schelden, en dat ze me hier weg willen hebben, maar toen ik vroeg om argumenten zei hij wou hij opeens stoppen. En ja, ik geef zelf ook toe, dat de laatste tijd meer '' reacties komen, meestal leuk, maar soms ook niet. En dan doe ik dat dus ook niet.

Euh tuurlijk Jij hebt mij om geen argumenten gevraagd hoor ?
En Artofdead heeft echt helemaal gelijk, als iemand iets tegen jou iets wil zeggen krijgt hij zo'n lame reactie.

En ja ik doe soms ook lastig, maar hou je ook een beetje aan de feiten - Jij vraagt Artofdead argumenten (die er genoeg zijn ) en als Artofdead daar verder niet wilt op ingaan (wat ik volkomen begrijp, dan krijg je weer zo'n niettes/welles gedoe) dan is dat zijn keuze.

En als ik wil "stoppen" dan is dat gewoon omdat ik je stomme reacties beu ben...

Heb ik gescholden ?

Vraagje aan hun die dus metal niet leuk vinden :
Naar wat luisteren jullie ?

[Laatst bewerkt door Kosty op donderdag 11 december 2008, om 14:00]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 17:10
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]
Vraagje aan hun die dus metal niet leuk vinden :
Naar wat luisteren jullie ?

Luister ook nog wel eens metal. En nou moet je niet dat bericht van Kosty gaan quoten en 'niet' vetgedrukt neerzetten. Ik luister wel eens metal maar bijna nooit meer.

Breakcore, IDM, drum and bass. Een beetje house op zijn tijd. Maar ook Jazz, klassiek en zelfs country kan ik wel waarderen. Zolang het maar goede muziek is. De 'betere' metal vind ik ook wel leuk alhoewel ik Opeth enzo niet echt kan waarderen. Wel goede muziek, maar het doet me niets.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Dec 2008, 17:17
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Luister ook nog wel eens metal. En nou moet je niet dat bericht van Kosty gaan quoten en 'niet' vetgedrukt neerzetten. Ik luister wel eens metal maar bijna nooit meer.

Breakcore, IDM, drum and bass. Een beetje house op zijn tijd. Maar ook Jazz, klassiek en zelfs country kan ik wel waarderen. Zolang het maar goede muziek is. De 'betere' metal vind ik ook wel leuk alhoewel ik Opeth enzo niet echt kan waarderen. Wel goede muziek, maar het doet me niets.

ook al andere stijlen van opeth geprobeerd zoals: Harvest, When, Demon of The Fall, The Pain i See in others, Porcelain Heart?
Allemaal vind ik dat ook geweldige liedjes, zeker When

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login